Новини


01.02.2017

ОНОВЛЕНІ ВАНТАЖІВКИ RENAULT TRUCKS СЕРІЇ Т: ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО ТА ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ

Через три роки після запуску нової гами вантажних автомобілів Renault Trucks та великої кількості позитивних відгуків від клієнтів, вантажівка Renault Trucks серії Т проходить модернізацію. У оновлених магістральних тягачів 2016 року вдосконалені параметри шасі і трансмісії, що дозволяє зменшити споживання пального ще на 2%, в той час як корисне навантаження збільшується на 114 кг. Вантажівку також оснащено функцією Optivision - системою прогнозування дорожніх умов з GPS-навігатором.

У 2013 році вантажний автомобіль серії T дав старт нової епохи в історії компанії Renault Trucks. У 2015 році він отримав титул головної премії комерційного транспорту «Вантажівка року -2015». І це не привід зупинятися на досягнутому. «Відгуки клієнтів довели, що вантажівки Renault Trucks серії T споживають менше пального, ніж очікувалося, - пояснює менеджер відділу по роботі з магістральними тягачами Renault Trucks Софі Рів'єр. - Ми працюємо над тим, щоб вантажні автомобілі наших клієнтів стали ще більш економічно ефективними. Вдалося поліпшити аеродинаміку, щоб зменшити витрату пального, скоротити масу автомобіля, щоб збільшити корисне навантаження і встановити інтелектуальну систему з GPS-навігатором».

Спираючись на попередній досвід в роботі з експериментальною вантажівкою Optifuel Lab 2, була вдосконалена аеродинаміка автомобілів. На вантажівках Renault Trucks серії T 2016 року встановлено додатковий вбудований спойлер під бампером: «Цей спойлер вірно направляє потік повітря, що проходить під кабіною, і значно скорочує аеродинамічний опір, який може стати джерелом підвищеного споживання палива», - пояснює Софі Рів'єр. «Крім того, на даху нового тягача встановлений полегшений дефлектор без металевого каркаса, що дозволяє проходити повітрю набагато краще». В залежності від конфігурації автомобіля, споживання пального можна скоротити ще на 2% в порівнянні з попереднім поколінням.

Збільшене корисне навантаження

Що стосується шасі, то скорочення його маси стало одним з основних напрямків модернізації. Кілька компонентів вже були раніше оновлені і полегшені, так що корисне навантаження збільшене в максимально можливій мірі. Наприклад, для нової ведучої осі з пневматичною підвіскою використовується більш легкий механізм головної передачі, що скорочує масу автомобіля на кілька кілограмів. «Наш підхід щодо маси вантажівки дуже схожий на роботу з аеродинамікою, - розповідає Софі Рів'єр. - Завдяки її зниженню, корисне навантаження збільшилося на цілих 114 кг!»

Оновлені двигуни

Двигуни DTi11 і DTi13 також піддалися оновленню, яке в подальшому має вплинути на зниження споживання пального і кількість викидів шкідливих речовин в атмосферу. Двигуни відповідають екологічному класу Євро 6 стандарту С, який стане обов'язковим в Європі з 31 грудня 2016 року.

Найважливіша особливість - це впровадження загальної системи упорскування common rail на DTi13. «Надійність і ефективність системи 11-літрового двигуна переконали нас в тому, що було б цікаво також застосувати її до 13-літрової моделі, - зізнається Софі Рів'єр. - Забезпечуючи хорошу продуктивність, DTi13 стає вельми економічним рішенням для вантажоперевізників». Ці двигуни працюють спільно з новим поколінням Optidriver - автоматизованої механічної коробки перемикання передач.

Нові інтелектуальні інструменти

Крім модернізації самої вантажівки, компанія Renault Trucks запустила ряд нових послуг, які також призначені для зниження витрат палього. В тому числі, до них відноситься система інтелектуального круїз-контролю Optivision, яка з'єднана з GPS-навігатором. Завдяки їй, тепер можна заздалегідь передбачити зміну швидкості транспортного засобу на протязі всього маршруту. «Коли ви спускаєтеся з гірки система зробить максимальну віддачу від інерції автомобіля, - уточнює Софі. - А коли ви на вершині пагорба, система залишиться на найвищій і економічною передачі. Все тому, що вантажівка «розрізняє» спуск з пагорба або заїзд в гору».

Тому економія пального може бути досягнута з першого кілометра, як тільки стане відомий маршрут транспортного перевезення. Поєднуючи функцію Fuel Eco + pack, яка включає в себе ряд бізнес-рішень, спрямованих на економію палива, з системою Optivision, автоперевізники можуть знизити витрати на пальне на 5%.

Також було оновлено інструмент з управління автопарком  Optifleet. Компанія Renault Trucks розробила нову функцію для Optifleet, яка допомагає оцінити стиль управління транспортним засобом на основі різних критеріїв. Завдяки новому рішенню Optifleet, тепер можна відслідкувати і проаналізувати ефективність  роботи кожного водія, що ще краще сприяє ефективному контролю витрат на пальне.

З магістральним тягачем серії T 2016 року компанія Renault Trucks розширює свою пропозицію транспортних засобів. Завдяки покращеному корисному навантаженню, більш економічним двигунам, а також ряду послуг і останнім інноваціям в економії пального, Renault Trucks робить новий крок вперед у своєму прагненні поставляти клієнтам вантажні автомобілі, здатні збільшити рентабельність їхнього бізнесу.

 

Дізнайтеся більше про оновлені вантажівки Renault Trucks серії T у представника з продажу:

Михайло Лапшин

+380504460190

michel.lapshyn@renault-trucks.com