Новини


26.12.2016

ПЕРШІ САМОСКИДИ RENAULT TRUCKS СЕРІЇ К ДЛЯ КОМПАНІЇ «АВТОТРАНСЛАЙН»

Дорожнє будівництво в Україні починає набирати обертів, закуповується найсучасніша техніка. Наочний тому приклад – перша партія нових вантажівок-самоскидів Renault Trucks серії К.

Сім нових вантажівок Renault Trucks серії К були поставлені компанією «Вольво Україна» замовнику – компанії «Автотранслайн». Урочисте передання машин відбулося 19 грудня 2016 року.

Потужні та міцні

Вантажівки Renault вже не перший рік успішно застосовуються на будівництві різних об’єктів по всій Україні. Однак восени на українському ринку вперше розпочався продаж нової моделі – серії К. Ці вантажівки вигідно відрізняються від своїх попередників – машин Kerax.

Перша особливість – це можливість встановлення не тільки 11-літрового, але і більш потужного, 13-літрового дизельного двигуна. Якраз останнім і оснащені всі сім самоскидів для «Автотранслайна». Такий двигун стандарту Євро 5, потужністю 440 к.с. дозволяє ефективно працювати машині не тільки на дорогах в швидкісному режимі, а й в умовах бездоріжжя.

Застосовано дводискове зчеплення, яке допомагає уникнути серйозних втрат в момент старту двигуна. Посилені задні мости з підвіскою коліс Xtrem розраховані на навантаження до 38 т. Для України було обрано комплектацію з колісною формулою 6х4, з посиленими задніми мостами, з підвіскою коліс Xtrem – на 4-пластинчастих параболічних ресорах, розрахованих на навантаження в 38 т. Передня підвіска – на 3-пластинчастих параболічних ресорах – оснащена більш потужним стабілізатором. Машини отримали раму з посиленими по всій довжині лонжеронами.

Самоскиди укомплектовані спальною кабіною з комфортним нічлігом для водія, що дає змогу використовувати їх у відрядженнях. Тут також встановлено клімат-контроль і автономний підігрівач. Всередині багато речових відсіків, якісна аудіосистема, що важливо в далекій дорозі. Робоче місце водія – зручно і красиво.

Золота середина

Вантажівки Renault серії K стали першими новими машинами Renault Trucks в Україні, що отримали самоскидні кузови від найбільшого німецького виробника – компанії F.X.Meiller. На фірмі ґрунтовно підійшли до вимог замовника. В результаті було підібрано топову версію кузова, що відмінно зарекомендувала себе протягом багаторічної експлуатації. Для замовника було підібрано топову версію кузова-Meiller, перевірену в експлуатації роками Замовнику було запропоновано платформу корисним об’ємом 17 кубометрів. Під час перевезення щебеню її вантажопідйомність може досягати 30 т. Цього більш ніж достатньо. Тому для такого кузова оптимальним стало шасі з колісною формулою 6х4. На відміну від чотиривісного (8х4), воно є дешевшим, легшим і має кращу маневреність. Кузов дістав посилену конструкцію: товщина днища становить 8 мм, а стінок – 6 мм.

Застосований надміцний тент, витримує температуру до 200 градусів.

Відмінна особливість самоскидних надбудов Meiller – це запатентована гідравліка власної конструкції. Так, наприклад, штоки гідроциліндрів (колби) проходять додаткову карбонізацію в печах при високій температурі, що робить їх стійкими до механічних впливів, до піску і корозії. Для доступу до кузова зверху є висувна драбина Компанія «Автотранслайн» замовила платформи квадратного перерізу. І не випадково. Оскільки самоскиди передбачається використовувати за підрядом як дорожні машини – з соле-піскорозкидачами у вигляді швидкознімних модулів з бункерами, що встановлюються безпосередньо в кузов. Задній протипідкатний брус зроблено відкидним – для зручності під’їзду до бункера. Задні ліхтарі заховані в захисних кожухах.

Найважливішу оцінку самоскиду Renault серії К дав її новий водій – Володимир Марчук, який працює в компанії «Автотранслайн»: «Враження – немає слів. Машина супер. Це і вантажопідйомність, і міцна ходова, і великий дорожній просвіт для бездоріжжя. Особливо відзначу кабіну: тут все зроблено для людини, щоб вона могла комфортно працювати, а після роботи з комфортом відпочити».

 

«Цього року ринок будівельної техніки в Україні пожвавився. Виділення бюджетів на дорожнє будівництво дає підстави робити прогноз на подальше зростання в цьому сегменті в першому-другому кварталі 2017 року. І не випадково ми сьогодні вивели на український ринок принципово нову модель Renault К серії, яка оптимально підходить для роботи у важких умовах», резюмує Михайло Лапшин, Представник з продажу вантажівок Renault Trucks.