Модельний ряд

ПЕРЕВЕЗЕННЯ В ГІРНИЧОДОБУВНІЙ ГАЛУЗІ

ЗБІЛЬШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗА РОБОЧИЙ ЦИКЛ

Полегшення перевезень в гірничодобувній сфері

Вантажівки, що працюють в гірничодобувній сфері, використовуються у дуже важких умовах з частими перевантаженнями та експлуатацією в замкненому циклі на запилених та забруднених дорогах пересіченої місцевості. Щоб задовольнити вимоги цієї галузі, компанія Renault Trucks пропонує відомі своєю надійністю серії C та K. Кабіни цих вантажівок за рівнем комфорту водіїв не поступаються кабінам вантажівок для магістральних перевезень.

Максимальна вантажопідйомність, посилене шасі і вузли, протестовані на відповідність найважчих умовам експлуатації - серії C та K забезпечують збільшення ефективності кожного робочого циклу для досягнення кращих результатів.

380 mm

ДОРОЖНІЙ ПРОСВІТ ПІД ВІССЮ 380 ММ
для пересування по будь-якій місцевості та подолання перешкод.

ПОЗАШЛЯХОВИЙ РЕЖИМ OFF ROAD, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ПЕРЕСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНИМИ МАЙДАНЧИКАМИ
змінює алгоритм перемикання передач в коробці передач для покращення прохідності при пересуванні будівельними майданчиками.

ПОПЕРЕДНЄ ОБЛАДНАННЯ ПІД ПОТРЕБИ КУЗОВОБУДІВЕЛЬНИКІВ
завдяки попередньо встановленим на лонжеронах пластинам та кронштейнам, а також завдяки електричним пристроям сполучення шасі з кабіною.

ЦИКЛОННИЙ ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
посиленого типу для зменшення кількості операцій обслуговування та забезпечення щоденної інтенсивної експлуатації двигуна.

Optidriver Xtrem
для областей використання, які вимагають проведення важких земляних робіт.

БІЧНА СХОДИНКА ДОСТУПУ ДО КУЗОВА
для зручної перевірки вантажу.

 

 

Ваша конфігурація renault trucks

Renault Trucks K
ШАСІ 6X4, 8X4 І 8X6

Двигун

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
  • Робочий об’єм 10,8 л (DTI 11) і 12,8 л (DTI 13)
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
  • Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)

Коробка передач

  • Optidriver XTREM, роботизована коробка передач

Механізми відбору потужності

  • PTO S81 - 1000 Нм; PTO S84 - 500 Нм

Ретардер

  • Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)

Кабіна

  • Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом

Шини

  • 13 R22.5 або 315/80 R22.5

Підвіски

  • Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
  • Задню підвіску передбачено в версіях 26, 32 або 38 т

Рекомендовані опції

  • Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
  • Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
  • Кронштейни і пластини на шасі
  • Два помаранчеві проблискові маячки
  • Бічна сходинка для доступу до вантажу

 

Renault Trucks C
ШАСІ 6X4, 8X2*6, 8X4 Й OPTITRACK

Двигун

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6-циліндровий рядний дизельний двигун, 4 клапани на циліндр, задній розподіл
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)
  • Максимальний крутний момент: 2200 Нм (DTI 11) і 2550 Нм (DTI 13)
  • Максимально потужність: 338 кВт (DTI 11) і 382 кВт (DTI 13)

Коробка передач

  • Optidriver XTREM, роботизована коробка передач

Механізми відбору потужності

  • PTO S81 - 1000 Нм; PTO S84 - 500 Нм

Ретардер

  • Optibrake потужністю до 300 кВт (DTI 11) або 382 кВт (DTI 13)

Кабіна

  • Day cab: коротка кабіна зі стандартним дахом

Шини

  • 13 R22.5 або 315/80 R22.5

Підвіски

  • Передня механічна підвіска вантажопідйомністю 9 т
  • Задню підвіску передбачено в версіях 21 або 26 т

Рекомендовані опції

  • Циклонний фільтр грубого очищення для експлуатації в запиленому середовищі
  • Кронштейни і пластини на шасі
  • Електричні пристрої сполучення під потреби кузовобудівельників
  • Два помаранчеві проблискові маячки
  • Бічна сходинка для доступу до вантажу
  • Міст PMR 2191 із подвійною головною передачею
  • Система Optitrack з передньою віссю, оснащеною двома гідроприводами.
  • Цільносталевий бампер