Новини


14.11.2016

ПЕРШИЙ САМОСКИД RENAULT СЕРІЇ K В УКРАЇНІ

Презентація «Міцного» самоскида Renault серії K

Перший публічний показ самоскида Renault серії К в Україні відбувся в рамках міжнародних спеціалізованих виставок «КомунТех 2016» та «ДорТехЕкспо 2016», що пройшли в Києві з 8 по 10 листопада 2016 року.

Міцний горішок

У Києві Renault серії K був представлений з 11-літровим двигуном в 460 к.с. стандарту Євро 6. Однак можливо замовити автомобіль і з 13-літровим двигуном стандарту Євро-5 – потужністю від 440 до 520 к.с. Коробка передач – 12-ступінчаста механічна В14, на замовлення пропонується роботизована коробка для важких умов експлуатації Optidriver. Вона має два додаткових режими. Перший, Off-road, змінює алгоритм перемикання для адаптації до умов на будівельних об’єктах. Другий режим підвищеної потужності, Power – для важкопрохідних  ділянок.

Нова модель серії K, розрахована на будівельний сегмент, повністю адаптована для наших умов експлуатації. Тут використовується рама з високоміцної сталі G з товщиною лонжеронів 8 або 13 мм, є також додаткові підсилювачі лонжеронів по всій довжині. Шасі зібрано на заклепках і болтах для забезпечення максимально можливого ресурсу. Самоскид укомплектовано 18-кубовим кузовом KH-Kipper.

Застосовується потужна ресорна підвіска. Великий дорожній просвіт в 380 мм можна збільшити ще

на 60 мм при використанні 24-дюймових шин. Автомобіль має кращий кут в'їзду в даному класі - 32 градуси. Блокування міжколісного і міжосьового диференціалів - стандарт. В інтер'єрі дивує низький моторний тунель - всього 20 см. Доступна також система допомоги при рушанні на підйомі – Hill Start Aid.

Новий дизайн

Водій оцінить повністю нову приладову панель з 7-дюймовим навігаційним дисплеєм. Також до вподоби стане багатофункціональне кермо - з кнопками управління для телефону, круїз-контролю, обмеження

швидкості і навігацією. В цілому кабіна стала просторіше, і в той же час додалося декілька корисних речових відсіків. Форма кабіни нагадує трапецію і кут нахилу лобового складає 12 градусів – це значно покращує аеродинаміку та сприяє зменшенню споживання пального.

До 15% економії пального можна також досягти завдяки програмі Optifuel, яка включає в себе тренінг з економії пального Optifuel Training та програмне забезпечення Optifuel Infomax. Програма Optifuel Infomax розрахована на інструкторів водіїв та менеджерів з управління автопарком, які в свою чергу можуть потім навчати водіїв.