Новини


 

17.04.2018

RENAULT TRUCKS КОНСОЛІДУЄ СВОЮ СИСТЕМУ OPTITRACK

Компанія Renault Trucks додає нові функціональні можливості до своєї системи Optitrack, створеної з метою збільшення тягового зусилля вантажівок та гарантування їх ефективної роботи незалежно від характеру місцевості. Розробник також пропонує версію Optitrack+, що передбачає використання нових гідравлічних моторів та орієнтована на клієнтів, яким доводиться працювати за екстремальних умов.

Optitrack була розроблена компанією Renault Trucks спільно із Poclain Hydraulics у 2009 р. та доступна для вантажівок серії C2.5, забезпечуючи додаткове тимчасове тягове зусилля завдяки двом гідравлічним моторам, встановленим на колісних маточинах переднього мосту. Ця система дозволяє, за необхідності, певний час користуватись перевагами повного приводу, одночасно уникаючи недоліків, характерних для «звичайного» повнопривідного автомобіля, – зокрема, підвищеного споживання палива, занадто великої вантажної висоти, більших витрат на технічне обслуговування та додаткової ваги.

Зараз Renault Trucks консолідує систему Optitrack, додаючи до неї нові функціональні можливості.

Виняткове тягове зусилля

Гідравлічний тиск у системі був піднятий з 420 до 450 бар, результатом чого стало збільшення максимального обертального моменту на колесі на 7%. Це нововведення дозволяє підвищити тягове зусилля, що дасть водіям змогу успішно долати труднощі, пов’язані із експлуатацією вантажівок з великим комерційним навантаженням або з роботою на пересіченій місцевості.

Для того, щоб забезпечити максимальну пускову потужність у найскладніших ситуаціях, а також повну керованість автомобіля, Renault Trucks додала функцію «форсування». Коли водій активує її, тиск у шинах передніх коліс збільшується до найвищого можливого рівня (450 бар), що дозволяє досягти максимального пускового обертального моменту.

Підвищені зручність керування та маневреність

Система Optitrack вимикається, коли машина розвине швидкість 50 км/год. (у попередніх версіях ця цифра становила 40 км/год.), та автоматично вмикається за швидкості 20 км/год., без жодної потреби у втручанні з боку водія.

Нарешті, слід зазначити, що пристрій автокалібрування постійно регулює налаштування системи Optitrack, гарантуючи її нормальну роботу протягом усього терміну експлуатації автомобіля, а також була додана ще одна передача заднього ходу (R2) для забезпечення оптимальної маневреності на усіх типах поверхонь.

Динамічність на будь-якій місцевості із Optitrack+

Вантажівкам, що працюють за екстремальних умов, можуть принести користь функціональні можливості удосконаленої версії Optitrack+, яка передбачає використання нових гідравлічних моторів, що збільшує обертальний момент передніх коліс на 30%.

Ця удосконалена версія забезпечує стабільно високе тягове зусилля, дозволяючи успішно працювати із великим комерційним навантаженням, на крутих схилах та м’яких ґрунтах. Використання Optitrack+ особливо рекомендоване при проведенні земляних робіт або при перевезенні сипучих кам’яних матеріалів за важких умов.