RENAULT TRUCKS T OPTIFUEL

Renault Trucks T Optifuel – це автомобіль, який ретельно розроблений для зменшення витрат пального з перших же кілометрів.

Незалежна сертифікаційна організація TÜV Rheinland засвідчила, що Renault Trucks T Optifuel витрачає на 10,9% пального менше за стандартний вантажний автомобіль*

Аеродинамічне обладнання

Доступний у двох версіях, DTI 11 потужністю 430 к.с. та DTI 11 потужністю 460 к.с., Renault Trucks T Optifuel оснащений усіма видами аеродинамічного обладнання, необхідного для покращення проходження в повітряному потоці, серед яких:

  • регульований даховий дефлектор,
  • бокові дефлектори,
  • дефлектори, вбудовані у фари,
  • подовжувачі дверей,
  • бокові обтічники,
  • подовжувачі обтічників.

Автомобіль також оснащений шинами з низьким опором котінню.

Інтелектуальні технології

Renault Trucks T Optifuel також оснащений численними інтелектуальними технологіями, серед яких:

  • коробка перемикання передач Optidriver із забороною режиму Power,
  • еко-круїз-контроль з функціями SoftCruise Control та Optiroll,
  • повітряний компресор, що вимикається,
  • насос кермової колонки зі змінним робочим об'ємом,
  • автоматичне вимкнення двигуна.

 

Зменшена маса

Для зменшення маси автомобіля на кілька сотень кілограмів Renault Trucks T Optifuel оснащений багатьма алюмінієвими компонентами, серед яких:

  • повітряний резервуар,
  • паливні баки,
  • диски,
  • тримач шлангів причепа.

 

Сервіси

Optifuel Programme – це універсальне рішення для зменшення витрат на пальне:

  • Optifuel Training для навчання водіїв принципам раціонального керування,
  • Optifuel Infomax для аналізу стилю керування та витрат пального.

 

*Порівняння проводилося між двома тягачами Renault Trucks T 4x2 – Renault Trucks T Optifuel та стандартним Renault Trucks T, оснащеними двигуном Euro 6 DTI 11 потужністю 430 к.с. з однаковим передавальним числом моста (2,64). 2 транспортні засоби було завантажено вантажем вагою 32 тонни. Випробування проводилися на дистанції 200 км – показовій дистанції для міжрегіональних магістральних перевезень. Обидва водії пройшли Optifuel Training – курс навчання економічному водінню.