Новини

Результати діяльності компанії Renault Trucks у 2023 році: зростання поставок на 18%

Електричний транспорт

5min
RENAULT TRUCKS E -TECH
Результати діяльності компанії Renault Trucks у 2023 році

Результати діяльності компанії Renault Trucks у 2023 році: зростання поставок на 18%

«Renault Trucks закінчила 2023 рік із загальним обсягом поставок 69 859 одиниць, що на 18% більше, ніж раніше. Хороші комерційні показники, які дозволяють нам продовжувати трансформацію нашої компанії та перехід до сталого транспорту», – повідомляє Бруно Блін (Bruno Blin), президент компанії Renault Trucks. «Renault Trucks заявляє про себе як про лідера у сфері декарбонізованої мобільності з 22,4% часткою ринку електромобілів у сегменті вантажних автомобілів вагою понад 16 тонн у Європі».

Незважаючи на те, що на ринку все ще спостерігається дефіцит пропозицій, особливо в першій половині року, поставки нових вантажівок Renault Trucks зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року – до 69 859 одиниць у 2023 році. Ці поставки розподіляються таким чином:

За місцем призначення:

  • Європа: 62 476 одиниць (+20%)
  • Решта світу: 7383 одиниці (+8.7%)

За тоннажем:

  • Середні та складні умови експлуатації: 40 833 одиниці (+4%)
  • Легкі комерційні автомобілі: 29 026 одиниць (+46%)

Електровантажівки: У 2023 році компанія Renault Trucks поставила 1636 електромобілів, що на 153% більше, ніж у попередньому році.

  • Електричні середні та великовантажні: 624 одиниці (+65%)
  • Електричні легкі комерційні автомобілі: 1012 одиниць (+278%)
  1. Стабільні показники на європейському ринку електромобілів

У Європі (EU27), в сегменті вантажівок вагою понад 16 тонн, обсяг глобальних поставок компанії Renault Trucks збільшився на 3,4% у 2023 році на цьому дуже динамічному і зростаючому ринку. Виробник втратив 0,9 процентних пункти (п.п.) ринкової частки, закрившись на позначці 8,5%. У сегменті від 6 до 16 тонн поставки зросли на 6,8%, а частка ринку скоротилася на 0,8 п.п. до 6,2%. Renault Trucks залишається лідером на внутрішньому ринку, займаючи 27,9% французького ринку в сегменті вантажівок вагою понад 16 тонн.

  • 2,5% – частка присутності на ринку електромобілів вагою понад 16 тонн у 2023 році

У 2023 році компанія Renault Trucks продовжила перехід на електромобілізацію, збільшивши поставки на 153% (1636 електромобілів у всіх модельних рядах).

У 2023 році Renault Trucks поставила 624 автомобілі в сегменті електричних вантажівок середньої та великої вантажопідйомності (+65%). У Європі (реєстрація EU30), в сегменті електромобілів понад 16 тонн, Renault Trucks випереджає інші компанії на ринку з рівнем охоплення 2,5% у 2023 році (зареєстровано 709 транспортних засобів). Це порівняно із загальним рівнем впровадження електричних вантажівок в Європі, який становить 0,9% (зареєстровано 3163 транспортних засобів).

Частка виробника на європейському ринку (EU30) для вантажівок вагою понад 16 тонн становить 22,4%. У Франції частка компанії Renault Trucks у цьому сегменті становить 84%, а кількість зареєстрованих автомобілів – 464 одиниці.

У сегменті легких комерційних електричних транспортних засобів Renault Trucks збільшила свої показники на 278%, поставивши 1012 одиниць. Ця тенденція продовжиться у 2024 році з появою двох нових електричних моделей легких комерційних автомобілів: Renault Trucks E-Tech Traffic і нової моделі Renault Trucks E-Tech Master (остання замінить поточну модель у 2024 році).

  • Найширший 100% електричний модельний ряд на цьому ринку – від 650 кг до 44 тонн

Наприкінці 2023 року на заводі в Бурк-ан-Бресі (Франція, префектура департаменту Ен) було відкрито конвеєр для складання 44-тонних електричних вантажівок Renault Trucks E-Tech T і C.

На початку 2024 року компанія XPO Logistics також отримала перший серійний тягач Renault Trucks E-Tech T, що стало результатом великого замовлення на 105 одиниць цієї нової моделі для своїх підрозділів у Франції. Компанія XPO Logistics є давнім партнером Renault Trucks і рішуче прагне до декарбонізації транспорту. Зараз у її парку понад 200 електричних вантажівок Renault Trucks E-Tech D, D Wide і T, що працюють або замовляються.

Renault Trucks з 2020 року серійно виробляє електричні вантажівки Renault Trucks E-Tech D і D Wide – шасі від 16 до 26 тонн – на своєму заводі в Бленвіль-сюр-Орн (Франція, департамент Кальвадос). Ці транспортні засоби вже проїхали понад 13 мільйонів кілометрів, заощадивши при цьому 13 000 тонн CO2.

Відтепер Компанія Renault Trucks, яка також збирає вантажні велосипеди на своєму заводі в у комуні Венісьо Метрополії Ліона (Франція, Рона), пропонує найширшу лінійку електромобілів на європейському ринку – від 650 кг до 44 тонн.

Renault Trucks поставила собі за мету до 2030 року забезпечити 50% своїх продажів за рахунок акумуляторних електромобілів.

  1. Рекордні результати на міжнародному рівні

Незважаючи на складний геополітичний клімат, міжнародні продажі компанії Renault Trucks продовжують зростати, збільшившись на 8,7% порівняно з 2022 роком, що становить 7383 автомобілі. Ринкова частка виробника зросла в більшості країн, включаючи Індонезію (12%), Чилі (6,8%), Марокко (18%) і Туніс (21%). На цьому позитивному тлі нові партнери приєдналися до Renault Trucks у 2023 році, щоб підтримати розширення компанії в Туреччині, Алжирі та Кенії.

Ще однією визначною подією 2023 року стала перша міжнародна поставка електричної вантажівки Renault Trucks E-Tech D Wide, яка експлуатується компанією Tadweer Group для збирання побутових відходів в Абу-Дабі.

  1. Виробництво нових транспортних засобів більше не є єдиним варіантом

Упродовж останніх кількох років Renault Trucks активізувала ініціативи з впровадження циркулярної економіки, спрямовані на зменшення впливу вантажівок на навколишнє середовище, водночас надаючи перевізникам більш економні та екологічні рішення. Подовжуючи термін служби деталей і вантажівок, компанія Renault Trucks може зменшити негативний вплив на природні ресурси на 80%. Це доброчесна модель, що базується на трьох принципах, а саме: регенерувати, перепрофілювати та віддавати.

У 2023 році Renault Trucks перепрофілювала 95 вживаних автомобілів на своєму заводі вживаних вантажівок у Бурк-ан-Бресі. Така відносно скромна кількість переобладнаних транспортних засобів пояснюється недостатньою кількістю вживаних транспортних засобів, рівень запасів яких все ще дуже низький. Виробник також продовжив термін служби 250 вантажівок в автопарках своїх клієнтів, відремонтувавши їх у своєму Центрі вживаних вантажівок у комуні Сен-Пріст Метрополії Ліона («Пропозиція Restart»). У конкретних цифрах переобладнані та відремонтовані вантажівки дозволили заощадити 6 тонн матеріалів, 7 тонн CO2, 7 МВт-год енергії та 185 м3 води.

Нарешті, у 2023 році компанія Renault Trucks зробила ще один крок на шляху до забезпечення кругообігу і декарбонізації транспорту шляхом перетворення дизельних вантажівок на акумуляторні електричні вантажівки:

  • Відтепер фабрика вживаних вантажівок у Бурк-ан-Бресі є домівкою для модернізації електричних тягачів Neotrucks. Ці логістичні транспортні засоби, швидкість яких обмежена 25 км/год, використовуються для переміщення напівпричепів на приватних промислових або логістичних майданчиках. Загалом у 2023 році переоснащено 25 тягачів, на 2024 рік заплановано 40 одиниць.
  • У 2023 році Renault Trucks також працювала з компанією Novumtech над проєктом модернізації електрики за фінансової підтримки ADEME, Французької агенції з охорони довкілля та енергетики. 12-тонну дизельну вантажівку було переобладнано на акумуляторну електровантажівку. Наступним етапом цього проєкту є отримання дозволу на модернізовану вантажівку у 2024 році, щоб підтвердити її відповідність чинним нормам. Тоді Renault Trucks розпочне серію випробувань у реальних умовах роботи, співпрацюючи з французькою агенцією з охорони довкілля та енергетики Clovis Grand Paris.

Нарешті, у 2023 році Renault Trucks зберегла свій рівень поставок вживаних автомобілів, завершивши рік із поставленими 6000 одиниць. Виробник, упевнений, що вживані вантажівки залишаться привабливими для клієнтів, також представив у 2023 році свою третю спеціальну серію вживаних автомобілів, Renault Trucks T Red. Мережа Renault Trucks налічує 186 пунктів продажу та сервісного обслуговування з виділеною зоною для вживаних вантажівок.

  1. Стратегічні інвестиції для сталого майбутнього

Компанія Renault Trucks закладає фундамент свого майбутнього за допомогою стратегічних інвестицій, спрямованих на зміцнення довгострокової життєздатності своїх підприємств і побудову міцного, сталого майбутнього, заснованого на інноваціях.

У 2023 році виробник офіційно відкрив свій новий центр досліджень і розробок X-Tech Arena в Ліон-Сен-Прісті. Ця будівля площею 11 000 м2 є домівкою для 1 000 інженерів-експертів, дослідників та команд закупівельників. Рішення розмістити ці команди в одній будівлі покликане забезпечити безперебійний потік інформації між ними та прискорити процеси затвердження та реалізації проєктів з розробки майбутніх транспортних рішень. Будівля, спроєктована ARCHIGROUP у партнерстві з компанією ETAMINE, експертом зі стійкого розвитку, споживає на 25% менше енергії, ніж передбачено французькими нормами. Загальна сума інвестицій склала 33 мільйони євро.

У 2023 році Renault Trucks також відсвяткувала відкриття CampX, нового об'єкта, присвяченого інноваціям, на своєму заводі в Ліоні. Метою CampX від Volvo Group є прискорення технологічних та бізнес-інновацій шляхом об'єднання внутрішніх команд із зовнішніми партнерами, головним чином стартапами.

Компанія Renault Trucks, яка прагне до енергетичного та екологічного переходу своїх об'єктів, також розпочала амбітний проєкт у партнерстві з TotalEnergies. Метою проєкту є оснащення промислового майданчика в Бурк-ан-Бресі фотоелектричними панелями, що покривають 17 гектарів. Вироблена електроенергія буде еквівалентна електроенергії, яку споживають 17 500 осіб. Сам завод використовуватиме частину енергії, виробленої фотоелектричною електростанцією. В результаті 30% електроенергії, що споживається на заводі, буде забезпечуватися панелями, які матимуть додаткову перевагу, захищаючи як транспортні засоби працівників, так і вантажівки, що випускаються на заводі.

Нарешті, Renault Trucks щойно оприлюднила плани будівництва нового глобального центру дистрибуції запасних частин на своєму заводі в Сен-Пріст, який замінить старі об'єкти. Інвестуючи загалом 132 мільйони євро в будівництво цієї нової сучасної логістичної платформи, французький виробник і концерн Volvo Group, до якого він належить, демонструють свою прихильність до сталого розвитку виробничих ресурсів і підтверджують міцне місцеве коріння компанії Renault Trucks у столичному регіоні Ліона.

 

 

 

Set canonical URL
Off