Ласкаво просимо до Renault Trucks
ETS GUILLUMMETTE LAON
Renault Trucks dealers at LAON, France
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| субота | 08:00 / 12:00 |
| неділя | - |
Service contact
Aurélien OUDOT
+33 (0)3 23 27 17 27
+33 (0)6 83 11 85 69
aoudot@lenormant.fr
+33 (0)3 23 27 17 27
+33 (0)6 83 11 85 69
aoudot@lenormant.fr
Parts contact
Brizline CREPIN
+33 (0)6 70 48 81 81
bcrepin@lenormant.fr
+33 (0)6 70 48 81 81
bcrepin@lenormant.fr
4 / 5
31 Відгуки
14 February 2025
Julien Nice
Зустріч була призначена у вівторок з орендованим автомобілем, я мав забрати свій автомобіль у четвер, проблема з шумом спереду, транспортний засіб тягне вправо, проблема з вихлопними газами, що повертаються в салон, і поїздка, яка світиться. Я уточнюю, що ми йдемо у відпустку в ніч з п'ятниці на суботу. У п’ятницю я дзвоню, тому що немає новин про мій автомобіль, і мені кажуть, що ваш автомобіль не відремонтований, це 9-місний автомобіль без альтернативного рішення..... Яка ганьба
4 December 2024
Sophie Colpin
Моя мобільна лапа для доглядання Сьогодні вранці я натрапив на свого ангела-охоронця, якому ніколи не зможу віддячити за те, що він допоміг мені і дозволив мені пройти мій робочий день. Тисяча подяк. Він себе впізнає....
4 September 2018
Anita Kreft
Перший день канікул і виникла проблема з балансуванням колеса, але eoromaster повідомив нам, що підшипник колеса потребує заміни. Вони направили нас до вантажівок Renault. Ми не розмовляємо французькою, а вони не розмовляють англійською, але обслуговування, яке ми отримали, було винятковим, і наші проблеми/ремонт зробили їх пріоритетом. Ми йдемо до Лаон і зробили наш туристичний біт, щоб повернутися до повністю відремонтованого будинку на колесах і чекаючого на нас. Наш персонал ефективний, доброзичливий, і ми дуже вдячні за їхнє бажання допомогти нам. дякую Я заплатив за рахунком і отримав безкоштовний пакет із милом Gillet і Renault Trucks. Яка послуга. У Великобританії є чому повчитися у французької служби підтримки клієнтів.
31 March 2025
Yann Biren
Комірник вищого рівня, привітний, корисний і чудово знає свою роботу. Дякую за його вміння та цінні поради.
8 March 2023
Iolanda Silva
149€ за діагностику + 30€ за прийом - це надмірно.
І за ту саму послугу від того самого бренду на 354 євро більше.
Ви б мені це пояснили.