Відгук

RENAULT TRUCKS СЕРІЇ C OPTITRACK - ФРАНЦІЯ - TRANSPORTS FERRATO

Будівництво та добувна галузь

6min
RENAULT TRUCKS C OPTITRACK - FRANCE - TRANSPORTS FERRATO

Керуючи новим Renault Trucks серії C Optitrack з квітня, Крістіан Віне вже мав можливість перевірити його роботу в різних умовах: на дорогах, будмайданчиках і слизьких дорогах. Він довів, що це легко маневрений, універсальний і надійний вантажний автомобіль.

КОМПАНІЯ TRANSPORTS FERRATO

 

ДІЯЛЬНІСТЬ: оренда вантажних автомобілів з водіями для сектора громадських робіт і дорожніх робіт.

ЗАСНОВАНО: 1962 рік у Марселі.

АВТОПАРК: 55 вантажівок, включаючи 8 вантажівок Renault Trucks серії T, що знаходяться в повній власності, і 4 автомобілі, взятих в довгострокову оренду.

ШТАТ ПРАЦІВНИКІВ: 50 осіб.

RENAULT TRUCKS C OPTITRACK - FRANCE - TRANSPORTS FERRATO

Шість годин ранку. Всього в декількох кілометрах від Старого порту в Марселі. Крістіан Віне готується до початку робочого дня в компанії Transports Ferrato, що спеціалізується на оренді вантажівок з водіями для громадських і дорожніх робіт. Завдання на сьогодні - забрати екскаватор в морському порту Ла-Сьота і доставити його на будівельний майданчик. Потім він відправляється в кар'єр Гардані, щоб забрати вантаж щебеню для переробки, і, нарешті, іде на ділянку дорожніх робіт на північ від міста. Такий графік роботи передбачає зчеплення і розчеплення різних причепів між кожним завданням. І ось вже трохи більше місяця Крістіан Віне працює з Renault Trucks серії C, оснащеним системою Optitrack в конфігурації 4x2.

 

ВАНТАЖІВКА, ЯКА ПРИСТОСОВУЄТЬСЯ ДО БУДЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ

"Я хотів замінити шасі 6х4 на інший двовісний вантажний автомобіль, здатний тягнути 50 тонн, - пояснює Роберт Феррата. Він повинен бути більш ніж достатньо потужності і здатним виходити з будь-яких ситуацій на складних поверхнях. І я прийняв правильне рішення". Крістіан приєднав напівпричіп для перевезення цистерн до Renault Trucks серії C Optitrack і приготувався відправитися в Ла-Сьота. "Я воджу цей вантажний автомобіль вже місяць і до сих пір дуже задоволений ним, тому що він має ті якості, яких я навіть не очікував, особливо від вантажного автомобіля з колісною формулою 4х2!". Крістіан водить вантажівки вже 23 роки. "Я починав з водіння тягачів з причепами на автострадах, а потім зайнявся перевезеннями для громадських робіт. Я також механік".

В цей час вранці рух на автостраді, що проходить над узбережжям, все ще не порушено. Щоб дістатися до верфі, Крістіану потрібно проїхати через старе місто, протяжність старого порту, подолати кілька крутих розв'язок і т.д. Ла-Сьота не призначений для такого роду транспортних засобів, але Крістіан добирається до місця призначення без проблем.

Екскаватор припаркований на пустирі, в оточенні старих, занедбаних ангарів, побудованих ще в славні роки Ла-Сьота. Зараз верф отримує нове життя завдяки будівництву і обслуговуванню суперяхт. Через кілька хвилин екскаватор був надійно причеплений до автоцистерни, і Крістіан знову відправився в дорогу. Рух тепер більш щільніший, часто доводиться сповільнюватися, зупинятися і долати підйоми. "Я вражений стійкістю Renault Trucks серії C на дорозі. Перемикання передач відбувається дуже плавно, завдяки автоматизованій коробці передач, яка добре відкалібрована. Досить перевести регулятор швидкості в круїзний режим, і автомобіль сповільнюється сам. Я взагалі майже не користуюся педаллю гальма". Легке водіння, яке позитивно позначається на витраті. "У порівнянні з попереднім Renault Premium на тому ж пробігу можна легко заощадити від 160 до 180 л. При русі в автоматичному режимі ви ніколи не виходите за межі зеленої зони".

 

 

УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ НА БЕЗДОРІЖЖІ

Повернувшись в депо Transports Ferrato, прийшов час змінити причіп. Крістіан везе напівпричіп, завантажений гравієм для кар'єра Гардані, розташованого в 40 км від Марселя. Місцеві умови можуть ускладнити ситуацію: нещодавно було багато дощів, і похилий майданчик кар'єра, ймовірно, буде брудним і слизьким. Цей кар'єр зараз переробляє інертні відходи з будівельних і землерийних майданчиків для виробництва будівельних матеріалів. Прибувши на місце, Крістіан веде самоскид загальною вагою 27 тонн до місця розвантаження по лабіринту слизьких доріжок на крутих схилах. "Як тільки рух стає важким і Ви відчуваєте, що задня частина починає пробуксовувати, потрібно негайно переключитися в режим Optitrack, щоб активувати 2 передніх ведучих колеса". І тоді, в умовах, які зазвичай змушують повнопривідний вантажний автомобіль втрачати зчеплення з дорогою і перешкоджають його просуванню, Renault Trucks серії C Optitrack здатний подолати перешкоди. "Мені потрібно тільки натиснути кнопку на панелі приладів, щоб активувати систему Optitrack. Після цього я можу забути про неї, оскільки, як тільки вантажний автомобіль розганяється до 25 км на годину, вона автоматично відключається".

Це дає Крістіану можливість зосередитися на водінні, долаючи повороти і схили на потрібній швидкості. Коли справа доходить до розвантаження, йому доводиться рухатися заднім ходом по пандусу, ведучому на вершину купи щебеню, і цей маневр Renault Trucks серії C Optitrack витримує на ура. "Я вже застрягав з іншими вантажівками на цьому підйомі, не маючи можливості рухатися; Renault Trucks серії C Optitrack має набагато більший дорожній просвіт і кут нахилу бампера, що дозволяє йому проїхати де завгодно, навіть на "непрохідних" поверхнях!" .

Christian Vinet

"Нестримний і може звернути гори".

Christian Vinet Christian Vinet водій компанії Transports Ferrato
ВІДЧУТНЕ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ

Renault Trucks серії C Optitrack був також випробуваний при зчепленні причепа установки для нанесення гарячої суміші. Ця тривала і делікатна операція займає не менше 45 хв. "Ці причепи дуже важкі і можуть досягати 35 м в довжину.

Слід пам'ятати, що цей тип маневру повинен бути точним з точністю до сантиметра, вперед, назад, знову і знову ... І, як правило, через три чверті години зчеплення розжарюється до червоного".

І знову Крістіан не може приховати свого подиву роботою Renault Trucks серії C Optitrack: "Він неймовірно маневрений, я був вражений плавним запуском за допомогою повного приводу. Він зміг привести в рух причіп, який дуже довго стояв без руху і мав кілька проблем з гальмами! Система Optitrack дозволяє знизити навантаження на задній ведучий міст і зчеплення при рушанні з місця ". Погляд механіка уважно і безкомпромісно аналізує характеристики свого автомобіля. Адже клієнт знаходиться поруч і може сам скласти думку про експлуатаційні характеристики найнятого ним вантажного автомобіля і вирішити, довіриться він йому знову ... чи ні! "Він заробив собі дуже хорошу репутацію на будівельних майданчиках, настільки хорошу, що я вже забронював місця на наступний рік".

 

DURANCE GRANULATS

Компанія Durance Granulats, розташована на крейдяному кар'єрі в Гардані, видобуває крейду з алювіальних порід і переробляє інертні (не забруднюють навколишнє середовище) відходи будівельної промисловості для виробництва будівельних матеріалів.

"Компанія є піонером у цій галузі в регіоні", - підкреслює Олександр Ліжон, керівник ділянки. "Щороку наші підприємства в Гардані і Мейрарге приймають близько 300 000 тон інертних матеріалів, а також причепи вантажі щебеню з підприємств по утилізації відходів". Це швидко зростаючий ринок, оскільки перероблені матеріали дешевше і якісніше натуральних продуктів. "Процес переробки дозволяє зберегти ті ж властивості, що й у вихідних матеріалів". Ця діяльність включає в себе безперервний рух вантажівок по звивистих шляхах кар'єра, які везуть матеріали для розвантаження або готову продукцію для доставки.

В даний час 60% цього щебеню переробляється для "нового життя" як заповнювач - діяльність, яка, крім іншого, зберігає природні ресурси, дозволяє уникнути надмірного накопичення відходів в центрах зберігання і обмежує вплив дорожнього руху, заохочуючи двосторонні вантажні потоки.

 

 

КОМФОРТ В ПОЄДНАННІ З БЕЗПЕКОЮ І НАДІЙНІСТЮ

"Я проводжу в цій вантажівці близько 6 або 7 годин на день, не рахуючи навантаження, розвантаження і зміни напівпричепів", - підкреслює Крістіан. "У кабіні Renault Trucks серії C абсолютно тихо завдяки подвійному склінню. Все добре продумано, всі органи управління знаходяться під рукою. Система Bluetooth® була вдосконалена, комп'ютер інтуїтивно зрозумілий, відсіки для зберігання більш місткі, спальне місце зручніше ... Це означає, що щоранку я із задоволенням йду на роботу, відчуваю себе набагато менш напруженим і не так втомлююся". Ми можемо запрограмувати попередження тахографа за 10, 15 або 20 хвилин до зупинки, що дає нам час знайти місце для парковки ". Комфорт, який залишається незмінним незалежно від місцевості."Я був здивований, що кабіна така зручна; вона на амортизаторах, а не на повітряних подушках, як в моєму колишньому Renault Premium. Навіть якщо ми їдемо по брудній або кам'янистій дорозі, кабіна залишається стійкою і весь час плавно компенсує навантаження". Сталеві бампери, високий дорожній просвіт і посилений сідельно-зчіпний пристрій - все це забезпечує безпеку і надійність вантажного автомобіля. Для Роберта Феррата Renault Trucks серії C Optitrack отримав найвищу оцінку. "Мені потрібен був маневрений повнопривідний тягач, який також забезпечує високу продуктивність і економічний не тільки в плані палива, але і в плані зносу: шин, гальм, зчеплення і т.д. Правда, ця машина ще зовсім нова, але до сих пір ми задоволені, і наші клієнти просять ще!".

ПЕРЕВАГИ
СИСТЕМА OPTITRACK

Два гідромотора, встановлені на передніх колесах Renault Trucks серії C, дозволяють автомобілю тимчасово користуватися повним приводом. Система Optitrack, яка легко активується, може використовуватися в діапазоні від 0 до 25 км / год, після чого вона автоматично відключається. Вона пов'язана з автоматизованою коробкою передач Optidriver і сумісна з гідравлічним сповільнювачем Voith. Це дозволяє автомобілю, оснащеному Optitrack, бути універсальним, економічним і потужним одночасно, а також перевозити велике корисне навантаження, ніж звичайний повнопривідний вантажний автомобіль. Renault Trucks серії C Optitrack має такий радіус повороту, який дозволяє йому проїхати куди завгодно і вийти зі складної ситуації на будь-якому типі місцевості.

 

The Optitrack System
Set canonical URL
Off