Share

Розповідь

ІСТОРІЯ

A Berliet trucks, an ancestor of Renault Trucks vehicles

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ ІСТОРІЮ RENAULT TRUCKS … ПОЧИНАЮЧИ З 1894 РОКУ І ДО НАШИХ ДНІВ.

Озираючись на славне минуле марки,  призначення Renault Trucks для сучасного споживача можна охарактеризувати як прискорення у будь-якому сенсі цього слова.

Ми можемо пишатися минулим та винятковою історією Renault Trucks. Вони пояснюють те, чим компанія Renault Trucks є сьогодні і чим вона буде в майбутньому – маркою, що пропонує своїм клієнтам сукупність транспортних рішень, зміцнюючи престиж діяльності, яка відіграє ключову роль у нашому суспільстві. Відкрийте для себе надзвичайну більш ніж сторічну спадщину від 1894 року, коли Маріус Берліє (Marius Berliet) виготовив свій перший автомобіль, що працював на бензині, і до наших днів, переглянувши фільм «Піонери з 1894 року».

1894-1909 : ЕРА ПЕРШОВІДКРИВАЧІВ

У Ліоні Маріус Берліє задумує і виготовляє одноциліндровий двигун і, незабаром, конструює перший автомобіль на бензині. А вже у 1906 році він створює свою першу вантажівку. У Біланкурі (1898), передмісті Парижу, Луї Рено створює 4-ступінчасту коробку передач і збирає свій перший автомобіль, точніше кажучи, автомобільчик потужністю ¼ кінської сили. З 1900 року розпочалося виробництво перших малотонажних вантажівок, результатом чого стало створення у 1906 прототипу міських автобусів Парижа.

First truck build by Marius Berliet in 1894 in Lyon

 

1914-1918 : ПЕРШІ МАСОВІ ВИРОБНИЦТВА 

One of the famous taxis that contributed to the victory at the Marne during WW1

Район Берліе для фронту у Вердені виробляв 40 вантажівок щодня. Крім того, Рено надало 600 таксі, які зробили вагомий внесок у перемогу на Марні, що назавжди ввійшло в історію Франції і не тільки. В 1917 році компанія з логотипом у вигляді всім відомого ромбу створила перший в історії справжній танк. А перша вантажівка 4х4 була побудована фірмою Латил, що було логічним продовженням вдосконалення першого транспортного засобу з переднім приводом, сконструйованого в 1898 році.

 

1919-1928 : ВРІЗНОМАНІТНИТИ ВИРОБНИЦТВО, ЩОБ ЗБЕРЕГТИ СТАБІЛЬНІСТЬ

В цей час промислові генії Луї Рено і Маріус Берліє створюють свої автомобільні виробництва. Крім того, Берліє бере участь у виробництві танка Renault FT 17 на замовлення французського уряду. 1923 року Рено став першим брендом, що запропонував тягач для автодоріг. У цьому ж році з’явилися автомобілі, обладнані газогенераторами на дровах і перший тягач, обладнаний гальмами з підсилювачем, що діє на усі чотири колеса. В 1928 році на вантажівку був встановлений перший дизельний двигун.

One of the first Berliet truck with a diesel engine in 1928

1952-1978 : ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ГРУПИ

Між 1952 і 1974 роками, Лаффлі, Роше Шнейдер, Каміва і Вантажний Підрозділ Сітроен увійшли до складу групи Берліє, результатом роботи якої, є створення у 1957 році найбільшої вантажівки у світі - Берліє T100!

1955 року була створена група Савьєм шляхом об’єднання Латіль, вантажного підрозділу Renault та Сомуа. У 1955 році до групи Савьєм влився Рішар Контіненталь, а у 1975 році - Сінпар.

У 1978 році Берльє та Савьєм об’єднуються для створення єдиного французького виробника вантажівок важкого класу, що з 1978 року одержує назву Рено Веікюль Ендюстріель - вантажний підрозділ групи Renault.

Saviem truck

 

 

ПОЧИНАЮЧИ З 1983 РОКУ - ДО ПЕРШОГО МІСЦЯ У СВІТІ

Renault Trucks Optifuel testing truck on a motorway

Рено Веікюль Ендюстріель продовжує створення потужної промислової міжнародної групи із приєднанням європейського Додж у 1983 році та легендарного американського Мака у 1990 році. 1992 рік - новий важливий етап: Рено Веікюль Ендюстріель  стає Рено В. І.. У 2001 році Рено В.І. входить до групи Volvo. І в 2002 році отримує світову комерційну назву Рено Тракс (Renault Trucks).