Розповідь

ДИЗАЙН: РЕВОЛЮЦІЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ВАНТАЖІВКИ

Електричний транспорт

Екологічно чисті рішення

4min
Meeting with the design team, with a 3D truck on a screen

Поль Дейнтрі - директор з дизайну компанії Renault Trucks. Зі своєю командою він уявляє собі і прогнозує, як будуть виглядати завтрашні електровантажівки. Революційний не тільки за зовнішнім виглядом, але і по архітектурі, HDD Express знаменує собою чистий розрив з минулим, завдяки дизайну, який ставить на перше місце підключення, дальність і екологічність.

"Я приєднався до Renault Trucks France в якості провідного дизайнера інтер'єру в Ліоні у вересні 2006 року. З тих пір - і навіть до цього, коли я працював з Volvo Trucks North America і Nissan Motors - я завжди був переконаний, що дизайн вантажівок не має нічого спільного з дизайном автомобілів. Вантажівка - це робочий інструмент, а не вибір стилю життя. І саме з цієї точки зору на нього треба дивитися.

 

Я проектую електричні вантажівки 2030 року.

 

Я переконаний, що структура сьогоднішньої електровантажівки повністю застаріла, тому що вона занадто близько до моделі звичайних вантажівок минулого. Їй не вистачає використання всіх можливостей, які пропонують електромобільні технології і компактні розміри новітніх акумуляторів. Тому ми з моєю командою почали з чистого аркуша, коли вирішили уявити собі електровантажівку 2030 року повністю вільною від обмежень. В результаті, HDDExpress являє собою абсолютно нову архітектурну концепцію для міської електромобільності. Вона не має абсолютно нічого спільного ні з якою традиційною вантажівкою!

hdd express

 

Ми розглядали її як спробу представити відповідь, яка би покінчила з тим, що ми знаємо і маємо сьогодні, але яка була би адаптованою до майбутніх потреб міст в розподілі товарів і доставці. В нашій відповіді пріоритет віддавався не тільки заряджанню, асортименту та екологічності, а й безпеці водіїв доставки, їх комфорту і зручності місцевих жителів.

 

Безшумна і безпечна доставка в нічний час без забруднення навколишнього середовища

Замість того, щоб розміщувати батареї в передній частині вантажівки, як це відбувається на сучасному шасі, ми задалися питанням, чи можна буде розподілити електричне тягове зусилля по всій довжині цієї нової вантажівки. Так що тепер HDD Express має особливо компактний модуль тяги і рульового управління. Це дозволяє водієві використовувати систему типу Segway®. Немає фізичної зв'язку з причепом. У підлозі кожного причепа знаходяться акумулятори, досить потужні для транспортування вантажів - 100% автономно - всередині автоматизованих складів.

Я переконаний, що цей принцип взводу причепів без водія - причепів, фізично не пов'язаних з тяговим пристроєм - буде розвиватися протягом наступного десятиліття. Він забезпечує ефективну відповідь на високий попит з боку міських центрів, яким потрібні безшумні, екологічно чисті і безпечні транспортні засоби для нічних поставок з максимально можливим ступенем автоматизації ...

Планується, що HDD Express в кінцевому підсумку замінить вантажні автомобілі, що перевозили вантажі вагою від 3,5 до 10 метричних тонн - в залежності від кількості причепів, підключених до тягового модулю - але в кінцевому підсумку ця концепція може бути адаптована для роботи з великими вантажами. Але яким би не був кінцевий результат, в 2019 році ми попередньо ознайомили з концепцією автомобіля понад 400 клієнтів Renault Trucks, і кожен з них з ентузіазмом сприйняв її ...

Я можу пообіцяти Вам, що ми ще далекі від того, щоб досліджувати всі можливості електромобільності для міського середовища!"

 

Досьє

Поль Дейнтрі - випускник університету Лідса. Отримавши ступінь бакалавра в галузі дизайну продукції в 1996 році, Поль почав свою кар'єру в автомобільній промисловості і ніколи не покидав її. До приходу в 2006 році в Renault Trucks Design Hall він раніше працював в компаніях Nissan Motors і Volvo Trucks. Він є дизайнером серій T, C і K, представлених в 2013 році. У березні 2019 року він був призначений директором з дизайну в Renault Trucks.

Paul Daintree
Set canonical URL
Off