Ласкаво просимо до Renault Trucks
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| субота | 08:00 / 12:00 |
| неділя | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 Відгуки
2 August 2025
K-raule Mek
Після поломки на автомагістралі A10 24 липня (DS3 Crossback, зламаний важіль перемикання передач), на зоні відпочинку Blois-Villerbon, що прямує до Бордо, реакція та керування були дуже швидкими та ефективними (аварійна вантажівка прибула менш ніж за 20 хвилин!)
Ще раз хочемо подякувати всій команді за швидкість, оперативність, доброзичливість та доброзичливість!
Ви змогли нас заспокоїти!
Ви допомогли нам у той момент, коли ми мали хвилювання та багато сумнівів (з нами 4-річна дитина, це було досить напружено).
Ви знайшли нам першокласний гараж, який менше ніж за тиждень (був розпал туристичного сезону) відремонтував нашу машину.
Ми ніколи не можемо віддячити вам достатньо!!
Дякуємо за вашу доброту!!!
14 November 2025
sab8345
Я б дав механіці 5/5. Вони були надзвичайно добрими.
1/5 на все інше. Ремонт, який мав тривати один день, тривав три. І навіть на ранок доставки запчастин у них не було.
Поки ми чекали, щоб забрати машину, в офісі було п’ятеро чи шість механіків, один впав у крісло, намагаючись поставити кошики у сміттєвий бак, інші чекали, і їм навіть не вистачило ввічливості привітатися. Коли прийшов час платити, секретарка буквально сміялася з нас. Якщо ми їм заважаємо, вони не повинні виконувати цю роботу.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 за чуйність і привітність механіка.
Проте 0/5 за обслуговування гаража. Ми чекали тиждень на цінову пропозицію, яка так і не надійшла, незважаючи на неодноразові перевірки. Нас чекали нічого!
З точки зору механічних навичок: без коментарів.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Велика подяка за першокласну підтримку, яку надає Джонатан і всі команди закладів Gaudier. Лопнула шина на А10. Висококласна підтримка для нас. Я перевізник ПМР. У мене на борту було 2 людини PMR. Велика їм подяка.
27 September 2025
Dan Tast
Мій карданний вал зламався на трасі. Хоча було очевидно, що він зламався біля колеса, власник стверджував, що не можна виключити пошкодження трансмісії. Транспортний засіб навіть не підняли на підйомник для огляду пошкоджень, що було б необхідно для оцінки збитків. Автомобіль не рухався добу. Натомість вони сказали ADAC, що це була повна втрата. Після консультації з двома кваліфікованими механіками я зміг переконати ADAC відвезти автомобіль в інший гараж. У разі повної втрати мені довелося б покривати витрати самостійно. За це вони стягнули з мене ще 115 євро за менше ніж 3 км. Гаразд, ADAC покриває це, але врешті був додатковий бонус, що гараж не хотів мати справу з пошкодженням. Наслідком для мене було б те, що машина залишилася б там, де я був, і я б не знав, як повернути свій караван до Німеччини. Зрештою, я витратив два тижні на листування з гаражами та ADAC. О, і за підчеплення каравану до евакуатора, що не було окремою поїздкою, вони взяли ще 230 євро. Це досить здоровенно.
У подібному випадку вони повинні негайно вимагати відбуксирування у відповідний гараж.
Якщо немає мотивації усунути збитки, то не варто ще більше ускладнювати людям життя.