Ласкаво просимо до Renault Trucks
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| вівторок | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| середа | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| четвер | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| п'ятниця | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| субота | 08:15 / 12:00 |
| неділя | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 Відгуки
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Здорові були,
Після телефонного дзвінка щодо проблеми з моїм Renault Midlum, зокрема проблеми з манометром тиску масла, я зустрівся з досить неприємною людиною. Я пояснив ситуацію, запитав кроки з усунення несправностей для діагностики проблеми та чи можливо зв’язатися з їхньою майстернею. Вона запитала, чи був я коли-небудь у їхній майстерні раніше, і поставила кілька інших запитань, щоб визначити, чи платив я їм раніше. Потім вона поговорила зі своїм колегою, і я почув, як вона балакала, не зацікавлена в моїй проблемі. Через кілька секунд вона сказала: «Ну, ми нічого не можемо для вас зробити, вам доведеться викликати допомогу на дорозі, і все».
Тож я зв’язався з іншим автосервісом, Garage Mullot у Періньї, де я зміг обговорити проблему та виконати деякі кроки з усунення несправностей, щоб визначити серйозність моєї проблеми. Вони були професіоналами, які прислухалися до моїх хвилювань, на відміну від Renault Trucks у Сен-Вів’єні... Сподіваюся, ніколи більше їх не побачу.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Призначено тиждень тому. Того дня, коли він відкрився, секретар сказав мені, що майстерня зайнята чимось іншим і не встигне до моєї вантажівки... 52 км повернення за 19 тонн задарма, і робота, яка чекає. Знущатися з клієнта, здається, не проблема
4 March 2022
olivier chollet
Я заснована з 2013 року і маю три трактори, чотири причепи-зерновози, бортовий причіп і гаковий навантажувач MAN.
Після дисбалансу гальм я пішов перевірити гальма, щоб відрегулювати кулачки на одному з причепів. Проблему виявили, але потім все ускладнилося! Я повернувся до приймальної майстерні з механіком і дочекався керівника майстерні/секретаря. Минуло кілька хвилин, і механік сказав мені звернутися безпосередньо до відділу запчастин, ніби я сам діагностував проблему! Тож я пішов у відділ запчастин із реєстраційним документом, де мені сказали, що їм потрібна додаткова інформація про трейлер. Тим часом менеджер/рецепціоніст повернувся, і між механіком, менеджером і відділом запчастин виникла гаряча суперечка щодо: чи є замовлення на роботу? А як щодо інформації з трейлера? Відповіді немає! (Ніхто не потурбувався піти та зібрати інформацію з трейлера, який був лише за 20 метрів!) Мені сказали, що мені передзвонять наступного дня. Тож я пішов зі своїм обладнанням.
Я пропустив наступний день і без телефонного дзвінка повернувся в майстерню в кінці дня, щоб запитати.
Реєстратор повернувся з механіком і сказав мені, що я повинен повернутися з причепом, тому що вони не вказали номер осі!
Цілком приголомшений, я вийшов з майстерні.
Є справжня проблема зв'язку з майстернею! Категорично не раджу туди йти, хоча до цього моменту я був задоволений обслуговуванням магазину, який намагається виконувати свою роботу якнайкраще.
Я вирішив піти до гаража Negotruck у Періньї (вже клієнти, але далі). Там була уважна та привітна команда, провели діагностику та передали всю інформацію в магазин. Вони надали ціну менш ніж за дві години, запропонувавши запис по телефону, а потім електронною поштою.
Зробіть правильний вибір!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Дуже привітний персонал, уважний до клієнтів, хороше співвідношення ціни та якості, рекомендую
22 August 2021
Vincent BRIDON
Ремонт на автофургоні, передній правий підшипник, а мені його замінили 3,5 години, так що величезна сума за один підшипник.
Трохи дійної корови на кінець відпустки, враховуючи, що мій механік зробив обидва менш ніж за 2 години.
У разі крайньої необхідності, добре, інакше краще піти в інше місце.
Гостинність, нема на що скаржитися.
Автомобіль помитий мийкою високого тиску.