Ласкаво просимо до Renault Trucks
LENS MOTOR SA (Fleurus)
Renault Trucks dealers at FLEURUS, Belgium
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:00 / 17:30 |
| вівторок | 08:00 / 17:30 |
| середа | 08:00 / 17:30 |
| четвер | 08:00 / 17:30 |
| п'ятниця | 08:00 / 17:30 |
| субота | 07:00 / 13:00 |
| неділя | - |
General manager
Alain Jacquart
+32 499 57 49 83
+32 499 57 49 83
alain.jacquart@lens-motor.be
+32 499 57 49 83
+32 499 57 49 83
alain.jacquart@lens-motor.be
Parts contact
Grégory Bianquin
+32 (0)71 81 56 75
gregory.bianquin@lens-motor.be
+32 (0)71 81 56 75
gregory.bianquin@lens-motor.be
4 / 5
59 Відгуки
4 December 2025
Neo Belgium
Я прийшов, але не повернуся. Прийом був поганий, вони поводилися грубо, і нагадую, що це просто Renault, не потрібно захоплюватися. Їм потрібно трохи спуститися на землю. Їхня чуйність ніяка, вони не пропонують жодної допомоги, коротше кажучи, це справді не викликає бажання йти до цього центру Renault. Це справді шкода, бо група Lens загалом чудова.
Хіба що, мабуть, у Флерюсі.
26 November 2025
Adrian boland
Нещодавно я записався на прийом для заміни акумулятора на своєму комерційному автомобілі, який ви модифікували.
Перша зустріч: мене здивувало зауваження про невелике запізнення, хоча я на парковці закінчував розчищати доступ до батареї для полегшення роботи. Прочекавши приблизно годину, я нарешті отримав інформацію, що запасних батарей немає в наявності. Ця, на жаль, відсутність передбачення призвела до непотрібної поїздки.
Другий прийом: незважаючи на те, що я докладав зусиль, щоб прибути точно вчасно, мені знову довелося чекати майже 40 хвилин на заміну тієї самої батареї, яка, насправді, була дуже доступною.
Команда майстерні була ефективною, коли робота почалася, але організація та управління часом (затримка в обслуговуванні та відсутність запасів) дуже розчаровують і не відповідають стандартам, очікуваним від дилера. Перед підтвердженням запису слід перевірити інформацію про наявні запаси.
3 April 2025
stoyan stoyanov
Ходив тільки на діагностику. Працювали 30 хвилин, а їм потрібно було 3 години. У мене була зустріч на 07.30 ранку, а автобус прибув о 14.00. Вони три години нічого не робили, але я заплатив 150 євро. Мабуть так і заробляють зарплату. Нікому не рекомендую цей сервіс.
27 June 2025
Medhi
Дуже чуйний, дуже професійний, чудовий гараж
24 February 2021
Młody Rsko
Проблема з стоянковим обігрівачем була вирішена негайно. На все це пішло близько трьох годин. На жаль, спілкуватися англійською чи німецькою було важко. Для тих, хто чекав, була доступна кава. На майданчику компанії було досить людно. Ви можете почекати перед ним всю ніч.