Ласкаво просимо до Renault Trucks
LILLE METROPOLE VI
Renault Trucks dealers at LESQUIN, France
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| вівторок | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| середа | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| четвер | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| субота | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| неділя | - |
Продажі
| понеділок | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| вівторок | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| середа | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| четвер | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| субота | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| неділя | - |
General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
Service contact
Pascal VANSON
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
4.2 / 5
107 Відгуки
21 May 2024
ask me
Абсолютно непрофесійно.
Після складання кошторису та початку робіт на моїй машині зі мною зв'язався головний механік, тому що в кабіні перестав працювати центральний замок, циліндр замка вільно крутився, і з мене хотіли стягнути плату за відкриття дверей. Я зазначив, що замок і центральний замок працювали, коли вантажівку висадили, і це не було зазначено в звіті про стан автомобіля.
Я відповів «ОК», не питаючи, чи міняли батарейку в пульті, щоб не грубити.
Коли я забрав свій автомобіль, шум дороги все ще був присутній, незважаючи на оцінку в 150 євро та вартість ремонту в 1600 євро. Вони забрали машину назад, виправили свої помилки та повернули її мені наступного тижня. (Під час початкового тест-драйву керівник групи ставився з розумінням, на відміну від керівника майстерні, який був менш чесним.) Після повернення свого транспортного засобу я вирішив самостійно замінити батарею, на випадок, якщо вони цього ще не зробили. Магія сталася, і центральний замок працює після того, як вони замінили батарейку в пульті!
Як вони можуть називати себе професіоналами, які спеціалізуються на марці мого автомобіля, і навіть не почати з перевірки батареї пульта центрального замка, коли він не працює?
Після цього головний механік сказав мені, що вони вже подарували мені подарунки...(???) Коли все, що вони зробили, це приховали свої помилки в діагностиці, ремонті та випробуванні автомобіля...
І він відмовляється відшкодувати мені кошти за послугу відмикання дверей автомобіля, яку вони стягнули з мене, хоча тестування батареї пульта дистанційного керування вирішило б проблему!
Крім того, я знайшов ще один зламаний гвинт, який не діагностували, не відремонтували або навіть не помітили, хоча він був лише за 30 см від місця, де вони працювали. (Кріплення двигуна)
Вони там, щоб діагностувати ослаблений ремінь заземлення та спробувати стягнути з вас плату за цей застарілий ремонт. Але відсутній гвинт, видимий у моторному відсіку за 30 см від місця, де вони працюють, їх ніде не знайти. І коли справа доходить до перевірки батареї в системі центрального замка, раптом нікого поруч; одразу пропонують взяти плату за відмикання дверей!
Ви бачите, що їм набагато вигідніше брати плату за відмикання дверей, ніж за батарею, яка коштує менше 2 євро у фотомагазині!
Слово мудрому...
PS: Треба було поставити одну зірку, але цей заклад не заслуговує жодної!!! Уникайте цього!
Це зовсім не схоже на професіоналів у гаражі Renault Truck у Байонні, які справді знають, що роблять, і це видно на рахунку та якості обслуговування!
22 January 2019
Jardin paysage
Професійний прийом і обслуговування з технічного обслуговування або купівлі комунальних транспортних засобів, великим мінусом є прямий погляд команд, які тягнуть один одного за ноги, а також адміністративна сторона, яка займає більше часу, ніж ремонт вашого автомобіля...
7 August 2020
Didier LEFEBVRE
Чудовий прийом, чудове обслуговування. Персонал уважний та чуйний. Ще раз дякую рецепції магазину запчастин і майстерні.
Команда Winfield Racing School
21 June 2020
Augustin
Пристойний прийом, але на ремонт шини пішло більше півтори години, особливо з комплектом Norauto, хоча ми мали бути в екстреній ситуації...
13 September 2022
matthieu tissoires
Подзвонив сьогодні вранці о 8 ранку, а через годину мені допомогли на місці! Оптимальна чуйність! дякую!