Ласкаво просимо до Renault Trucks
MOTOR TARREGA TRUCKS 360 SLU (Tárrega)
Renault Trucks dealers at Tárrega, Spain
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 09:00 / 19:00 |
| вівторок | 09:00 / 19:00 |
| середа | 09:00 / 19:00 |
| четвер | 09:00 / 19:00 |
| п'ятниця | 09:00 / 19:00 |
| субота | 09:00 / 11:00 |
| неділя | - |
Продажі
| понеділок | 09:00 / 19:00 |
| вівторок | 09:00 / 19:00 |
| середа | 09:00 / 19:00 |
| четвер | 09:00 / 19:00 |
| п'ятниця | 09:00 / 19:00 |
| субота | - |
| неділя | - |
Служба
| понеділок | 07:00 / 20:00 |
| вівторок | 07:00 / 20:00 |
| середа | 07:00 / 20:00 |
| четвер | 07:00 / 20:00 |
| п'ятниця | 07:00 / 20:00 |
| субота | 07:00 / 11:00 |
| неділя | - |
Частини
| понеділок | 07:00 / 20:00 |
| вівторок | 07:00 / 20:00 |
| середа | 07:00 / 20:00 |
| четвер | 07:00 / 20:00 |
| п'ятниця | 07:00 / 20:00 |
| субота | 07:00 / 11:00 |
| неділя | - |
General manager
Antonio Esteve
973312400
aesteve@motortarrega.com
973312400
aesteve@motortarrega.com
Rental contact
Joaquin Pueyo
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
4 / 5
329 Відгуки
27 June 2025
Fernando marin
Жахливе обслуговування, жахливе, керівник майстерні поводився з нами так, ніби мої гроші нічого не варті, він передав йому вантажівку в зібраному вигляді, а він повернув її мені в розібраному вигляді, у моєму автомобілі не було деталей. Я справді не рекомендую це місце взагалі. Страшно, страшно, він нас принижував, кричав на нас і на довершення, за словами пана, ми не клієнти, начебто рахунок, який я їм заплатив, мені видали. Яка відсутність поваги до клієнтів, вони повинні давати їм уроки обслуговування клієнтів, тому що вони далекі від 0 зірок. Я б не повернувся, тому що вони знімають запчастини і дають вам вантажівку за пів дня. Оскільки я сказав їм, що збираюся викинути вантажівку, тому що ремонт здається дуже дорогим, вони скористалися цим, щоб розібрати мою машину і повернули її мені наполовину.
27 June 2025
Valentina Restrepo
Жахливий сервіс
Такий великий бренд, як Renault, із таким неетичним персоналом, як керівник майстерні
27 червня я пішов забрати свою вантажівку, тому що вони взяли з мене 20 000 за ремонт, коли я дізнався про це в іншому місці, і вони зробили те саме за 9 000 євро
Але що ж, суть скарги не в цьому. Кожен бере, що хоче. Скарга полягає в тому, чому я пішов, з’явився, заплатив 413 євро за перевірку, яку вони провели, і попросив евакуатор, щоб вивезти вантажівку. Який сюрприз! Керівник майстерні ще раз перевірив, чи використав він бензобак моєї вантажівки для іншої машини. Він попросив мене скасувати евакуатор. Мені довелося чекати, поки вони знімуть бензобак з моєї машини з іншої машини, щоб я міг поставити його на свою.
БОГА, ХТО ДАВ ЇМ ДОЗВІЛ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЧАСТИНИ МОЄЇ ВАНТАЖІВКИ В ІНШОМУ АВТОМОБІЛІ? ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ЗЛОЖЕННЯМ ДОВІРИ.
Добре, тоді я заспокоюся.
Я тримаюсь і чекаю. Каже, що через 3-4 години готово, що знову викличе евакуатор. Який сюрприз! Коли прибув евакуатор, моя вантажівка втратила все паливо.
На нього поставили поганий танк, тобто мій, який був хорошим, це...
Вони продали його іншому клієнту, і вони поставили поганий інший клієнт на мою вантажівку.
Він каже мені, що я повинен сприймати це так.
Відсутні деталі та з баком газу. Це не та вантажівка.
Я збираюся подати до суду на Renault, тому що вони стурбовані тим, що їхні працівники крадуть приміщення Renault і крадуть запчастини до автомобілів у людей, яких вони везуть, і залишають з повною впевненістю. Тому що Renault — це просто автомобіль, який працівники збирають на брухт.
Я сподіваюся продовжити позов і залишаю цей огляд, щоб клієнти, які вірять у бренд Renault, могли побачити, які вони злодії.
8 July 2025
Esther
Я був абсолютно пунктуальний. Офісне обслуговування було досить хорошим, а розміщення транспортних засобів на ділянці було досить добре організовано.
13 August 2024
Federico Vargas
І офісний хлопець, і механік були дуже дружніми. Технічне обслуговування було виконано менш ніж за півтори години. Я хотів би, щоб більше займалися такою роботою.
Враховуючи кількість транспортних засобів, у яких вони були, вони їдуть надзвичайно швидко.
6 July 2025
carlos lopez
ВАЖЛИВО ПРОЧИТАТИ ВОНИ ХОТІЛИ МЕНЕ ПОГРАБУВАТИ
Я зателефонував, тому що ключі від вантажівки вагою 3500 кг були втрачені, і вони сказали мені, що ключ потрібно замовити у Франції, і що це займе тиждень, і що він, швидше за все, не працюватиме, і що центральний замок потрібно буде змінити тощо... 900€ до 1200€ 😳 звичайно, я сказав, що ні, НЕЙМОВІРНО, тоді, шукаючи, я знайшов компанію в своєму районі, і вони сказали мені, що копію можна зробити без проблем. Вони сказали мені піти до будь-якого Renault, щоб запитати код різання, і я так і зробив. За допомогою цього коду вони могли б спочатку зробити мені ключ, а потім закодувати його за 200 євро. У мене було 2 ключі, і вантажівка була готова працювати далі. ТЕПЕР Я КАЖУ, ЯК RENAULT МОЖЕ ЦЕ ЗРОБИТИ? ЦЕ НЕЙМОВІРНО, ЩО ВОНИ ХОЧУТЬ СКОРИСТИСЯ