NOYENS TRUCKS NV

Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium

Geelseweg 48
2250 OLEN

4.2 / 5
99 reviews from Google

Години роботи


понеділок 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
вівторок 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
середа 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
четвер 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
п'ятниця 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00
субота 07:30 / 12:00
неділя -

Ремонт та обслуговування вантажівок
Ремонт та обслуговування вантажівок
Зона відпочинку водія
Зона відпочинку водія
Продаж малотоннажного комерційного транспорта
Продаж малотоннажного комерційного транспорта
Обслуговування та ремонт малотоннажного комерційного транспорта
Обслуговування та ремонт малотоннажного комерційного транспорта
Фінансування
Фінансування



General manager

danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be

4.2 / 5
99 Відгуки
Надіслати відгук
21 May 2025 Sherzodbek Khudoyarov
Відмінний сервіс привітний персонал запропонували кави їсти вайфай
10 April 2025 Сергей Иванов
Менял в апреле 2025 тахограф в тягаче. Приехал с контейнером на шасси. Мест встать было предостаточно. Встал на свободное самостоятельно, без указаний. Отсоединил телегу. Записал километраж, название фирмы и номер тягача. Взял техпаспорт. Пошел в офис, где были приятные и веселые работники - женщина и мужчина. Мужчина взял техпаспорт, сверил информацию, попросил ключи и предложил ожидать. В офисе есть столовая с кофе, посудой, водой, мусорным ведром Много стульев и столы. Есть шустрый вай-фай. Имеется туалет. Душа не видел. Сделали всё достаточно быстро, сделал распечатку, где ребята механики поставили штампы сервиса. Работники офиса даже распечатали мне таможенные документы по моей просьбе, за что им особое и отдельное спасибо!!! Уровень сервиса и его команды очень высок!!!!! Вот бы все сервисы были такие компетентные и гостеприимные! Всем удачи и шершавых дорог;)
3 June 2024 Lise Geerinckx
Я поїхав на своєму кінному фургоні до майстерні, бо він не заводився належним чином і на ньому горіли всілякі попереджувальні лампочки. Спочатку вони працювали над ним і нібито полагодили його, але коли я хотів поїхати, у мене загорілися ті самі попереджувальні лампочки. На цьому етапі вони знову попрацювали над ним, і мені довелося двічі платити за роботу, хоча зрештою вони виправили те, що їхній комп'ютер для аналізу вже вказав першого разу. Я поїхав додому, а через три дні спробував перезапустити вантажівку, але вона абсолютно нічого не зробила. Жодної реакції на ключ, жодного світла, жодного звуку, абсолютно нічого. Я зателефонував їм і сказав, що це не смішно, що я заплатив понад 300 євро, а в результаті отримав ще більшу проблему, ніж та, з якою приїхав. Все, що я отримав по телефону, це: «Так, потрібно замінити акумулятор», і жодної відповіді, коли я запитав їх, чому я насправді минулого разу заплатив за багато роботи даремно. Вони більше до мене не прийдуть, бо сервіс справді жахливий.
17 April 2025 k1000000 k1000000
Опускали кабіну у вантажівці і розбили лобове скло, сказали що з ліжка впав предмет але цей предмет був жорстко закріплений, крім того я 2 рази просив залишитися в гаражі і проконтролювати, щоб уникнути таких випадків, в результаті коли я чекав в офісі, мене покликали і це був сюрприз !!!
6 November 2020 Stephanie Van Coillie
Три поганих досвіду поспіль. 1) Нафта продається подвійно дорожче. 2) Отримав рахунок-фактуру, хоча він був на гарантії. Нам довелося дзвонити три рази, перш ніж отримати відповідь, і нарешті отримали кредит-ноту після отримання нагадування. 3) Замінили шину через цілодобову службу Renault. Це зайняло 15 хвилин і жодних матеріалів, що призвело до того, що рахунок склав 850,00 євро. Відповідь: «Ти повинен був спочатку нам подзвонити». Коли виявилося, що так, мені сказали: «Не пощастило». Шкода, що це була реакція гаража.