Ласкаво просимо до Renault Trucks
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| вівторок | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| середа | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| четвер | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| п'ятниця | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| субота | 07:30 / 12:00 |
| неділя | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 Відгуки
21 May 2025
Sherzodbek Khudoyarov
Відмінний сервіс привітний персонал запропонували кави їсти вайфай
10 April 2025
Сергей Иванов
Менял в апреле 2025 тахограф в тягаче. Приехал с контейнером на шасси. Мест встать было предостаточно. Встал на свободное самостоятельно, без указаний. Отсоединил телегу. Записал километраж, название фирмы и номер тягача. Взял техпаспорт. Пошел в офис, где были приятные и веселые работники - женщина и мужчина. Мужчина взял техпаспорт, сверил информацию, попросил ключи и предложил ожидать. В офисе есть столовая с кофе, посудой, водой, мусорным ведром
Много стульев и столы. Есть шустрый вай-фай. Имеется туалет. Душа не видел.
Сделали всё достаточно быстро, сделал распечатку, где ребята механики поставили штампы сервиса.
Работники офиса даже распечатали мне таможенные документы по моей просьбе, за что им особое и отдельное спасибо!!!
Уровень сервиса и его команды очень высок!!!!! Вот бы все сервисы были такие компетентные и гостеприимные!
Всем удачи и шершавых дорог;)
3 June 2024
Lise Geerinckx
Я поїхав на своєму кінному фургоні до майстерні, бо він не заводився належним чином і на ньому горіли всілякі попереджувальні лампочки. Спочатку вони працювали над ним і нібито полагодили його, але коли я хотів поїхати, у мене загорілися ті самі попереджувальні лампочки. На цьому етапі вони знову попрацювали над ним, і мені довелося двічі платити за роботу, хоча зрештою вони виправили те, що їхній комп'ютер для аналізу вже вказав першого разу. Я поїхав додому, а через три дні спробував перезапустити вантажівку, але вона абсолютно нічого не зробила. Жодної реакції на ключ, жодного світла, жодного звуку, абсолютно нічого. Я зателефонував їм і сказав, що це не смішно, що я заплатив понад 300 євро, а в результаті отримав ще більшу проблему, ніж та, з якою приїхав. Все, що я отримав по телефону, це: «Так, потрібно замінити акумулятор», і жодної відповіді, коли я запитав їх, чому я насправді минулого разу заплатив за багато роботи даремно. Вони більше до мене не прийдуть, бо сервіс справді жахливий.
17 April 2025
k1000000 k1000000
Опускали кабіну у вантажівці і розбили лобове скло, сказали що з ліжка впав предмет але цей предмет був жорстко закріплений, крім того я 2 рази просив залишитися в гаражі і проконтролювати, щоб уникнути таких випадків, в результаті коли я чекав в офісі, мене покликали і це був сюрприз !!!
6 November 2020
Stephanie Van Coillie
Три поганих досвіду поспіль.
1) Нафта продається подвійно дорожче.
2) Отримав рахунок-фактуру, хоча він був на гарантії. Нам довелося дзвонити три рази, перш ніж отримати відповідь, і нарешті отримали кредит-ноту після отримання нагадування.
3) Замінили шину через цілодобову службу Renault. Це зайняло 15 хвилин і жодних матеріалів, що призвело до того, що рахунок склав 850,00 євро. Відповідь: «Ти повинен був спочатку нам подзвонити». Коли виявилося, що так, мені сказали: «Не пощастило».
Шкода, що це була реакція гаража.