Ласкаво просимо до Renault Trucks
Popp Fahrzeugbau GmbH Zweigniederlassung
Renault Trucks dealers at Grammetal OT Nohra, Germany
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 07:00 / 19:30 |
| вівторок | 07:00 / 19:30 |
| середа | 07:00 / 19:30 |
| четвер | 07:00 / 19:30 |
| п'ятниця | 07:00 / 19:30 |
| субота | - |
| неділя | - |
Продажі
| понеділок | 07:00 / 19:30 |
| вівторок | 07:00 / 19:30 |
| середа | 07:00 / 19:30 |
| четвер | 07:00 / 19:30 |
| п'ятниця | 07:00 / 19:30 |
| субота | - |
| неділя | - |
Служба
| понеділок | 07:00 / 19:30 |
| вівторок | 07:00 / 19:30 |
| середа | 07:00 / 19:30 |
| четвер | 07:00 / 19:30 |
| п'ятниця | 07:00 / 19:30 |
| субота | 07:00 / 15:30 |
| неділя | - |
Частини
| понеділок | 07:00 / 19:30 |
| вівторок | 07:00 / 19:30 |
| середа | 07:00 / 19:30 |
| четвер | 07:00 / 19:30 |
| п'ятниця | 07:00 / 19:30 |
| субота | 07:00 / 15:30 |
| неділя | - |
General manager
M. Niedobetzki
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
4.6 / 5
242 Відгуки
15 May 2025
Elke Franke
Я забрав своє «нове» вживане авто сьогодні у відділенні Nohra. Від першого контакту до передачі ключів ми отримали виключно професійне та надійне обслуговування. Крім того, атмосфера була абсолютно довірливою, доброзичливою та привітною як з боку продавця, так і з боку всієї команди. Ось як треба купувати автомобіль... Дуже дякую!
8 August 2025
Carlhains Lynth
Співробітники під керівництвом працюють професійно та орієнтовані на клієнта. Керівництво компанії, з іншого боку, неодноразово демонструє поведінку, яка виглядає сумнівною з комерційної точки зору: недоліки не повідомляються прозоро, зобов’язання не дотримуються, а частини бухгалтерського обліку виглядають незрозумілими.
Volvo Germany не діє як коректив у цьому відношенні, а радше посилює проблему через пасивну поведінку щодо скарг і відсутність бажання співпрацювати.
Важливо: компанія Volvo Germany зареєстрована під ідентифікаційним номером платника ПДВ DE113593224 і має ліцензію страхового брокера відповідно до розділу 34d (1) Закону Німеччини про регулювання торгівлі (GewO).
Я радий погодитися з досвідом, описаним нижче — це також було моїм відчуттям протягом тривалого часу, — але, на жаль, я недооцінив зарозумілість Volvo та генерального директора у випадку позову. Можу документально підтвердити 2,5 роки зволікання та відмови в усуненні недоліків. Мій відгук стосується виключно замовлення, доставки та обслуговування, пов’язаного з XC60 (так само описано іншим рецензентом нижче), а також моделей поведінки, які я особисто відчув.
На мій погляд: не рекомендується. Перевага довіри вичерпана.
PS: у мене також є XC90 – KBA (Федеральне управління автомобільного транспорту Німеччини) відправляє його на майстерню через несправне програмне забезпечення – пам’ятаєте «дизельний скандал». Попп, однак, відмовляється відшкодовувати витрати, понесені на усунення дефекту відповідно до закону про відповідальність за продукцію. (Є листування)
29 October 2025
Franz Helmes
На веб-сайті автосалону я попросив записатися на сервісне обслуговування, щоб замінити склоочисники. На жаль, я не отримав відповіді протягом двох днів, мої дзвінки не відповідали, а мені не передзвонили. Я роздратований і розчарований.
24 July 2025
Luca Reato
Мені потрібно було за короткий час поміняти ковпачок ШРУСа, з якого витікало мастило, і я отримав дуже хороше обслуговування. Адміністратори розмовляють англійською, що для мене є великим плюсом, оскільки я щойно переїхав до Німеччини і не дуже добре розмовляю німецькою. Ціна була нормальна.
21 June 2025
Katharina
Справді чудовий сервіс! Співробітники безперечно дотримуються своїх 7 обіцянок перед клієнтами та працюють зосереджено на пошуку рішень і в інтересах клієнта. Ми дуже рекомендуємо їх! Дякую за швидку допомогу :)