Ласкаво просимо до Renault Trucks
Russ Jesinger Automobile GmbH & Co. KG
Renault Trucks dealers at Dettingen, Germany
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 07:10 / 18:00 |
| вівторок | 07:10 / 18:00 |
| середа | 07:10 / 18:00 |
| четвер | 07:10 / 18:00 |
| п'ятниця | 07:10 / 18:00 |
| субота | 07:30 / 12:00 |
| неділя | - |
General manager
Udo Christner
+49(0)7021 5703 331
udo.christner@russjesinger.de
+49(0)7021 5703 331
udo.christner@russjesinger.de
4.4 / 5
707 Відгуки
3 September 2025
Daniel
Я дуже задоволений автомобілем і вражений компанією Mercedes і майстернею! На жаль, я чув, що всі автосалони розпродають і залишаться в приватних руках! Ми почекаємо і побачимо, чи це гарна ідея! Чесно кажучи, я не думаю, що я зможу працювати далі всюди, але ми дізнаємося пізніше, що це означає! Я вже бажаю Russ Jesinger Automobile всього найкращого в майбутньому! Знову щось купив, дуже задоволений і задоволений. Тут все як треба: прийом, продаж, обслуговування, просто найкраще!
25 November 2025
Ovidiu Bota
Саме місце прекрасне — справді як мрія. Однак це не дуже допомагає, коли у мене є проблема з автомобілем, і він повністю заброньований на наступні два місяці, і немає часу навіть на швидку перевірку. Я сподіваюся, що вони залишаться такими зайнятими заради себе, особливо враховуючи, що на ринок з’являється все більше азіатських брендів.
Друга зірка — для інженера, який принаймні ввічливо пояснив, чому не може допомогти. Але враховуючи, скільки ми платимо за їхні машини, важко шкодувати про те, в якому стані вони опиняться через кілька років…
10 July 2025
Rolf Friedel
Тут дуже хороший сервіс. Хтось зламав праву камеру (дзеркальну камеру) на моїй вантажівці. Важко вхопитися за це. Протягом двох годин камеру знову приєднали та налаштували. Висока продуктивність, найвищий рівень обслуговування.
10 December 2025
Abdel Addardak
Мій автомобіль обслуговував пан Ляммерхірт, і я залишився дуже задоволений. Він виконує свою роботу з пристрастю та завжди радий відповісти на запитання.
Я вже з нетерпінням чекаю свого наступного візиту!
8 July 2025
Volker Drach
Я хотів би висловити глибоке розчарування послугами, які надає ваша автомайстерня преміум-класу. На жаль, під час мого останнього візиту було поставлено абсолютно неправильний діагноз, що призвело до непотрібної роботи, яка не вирішила справжню проблему!
Після звернення до двох незалежних ремонтних майстерень проблема була негайно виявлена та економічно усунена. Незважаючи на мою суперечку щодо рахунку-фактури електронною поштою, я не отримав відповіді. Натомість я отримував одне нагадування за іншим, у тому числі погрози судом.
Як давній клієнт, який регулярно привозив кілька автомобілів Mercedes для обслуговування, я дуже розчарований таким підходом і вирішив не використовувати вашу майстерню в майбутньому.