Ласкаво просимо до Renault Trucks
SAINT CALAIS POIDS LOURDS
Renault Trucks dealers at CONFLANS SUR ANILLE, France
Закрито
Показати телефон
Години роботи
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| субота | - |
| неділя | - |
Продажі
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| субота | - |
| неділя | - |
Служба
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| субота | - |
| неділя | - |
Частини
| понеділок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вівторок | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| середа | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвер | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| п'ятниця | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00 |
| субота | - |
| неділя | - |
General manager
Stéphane SOLDET
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
Service contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
Parts contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
3.9 / 5
7 Відгуки
21 May 2024
Jojo Schliffmanala
У сфері шахрайства б'ють рекорди. Вантажівка застрягла на два тижні, я поставив комплект зчеплення (Mercedes 914, так як більший Sprinter, від'єднайте вал, потягніть коробку передач назад, зніміть, переставте, знову зберіть)....
Жодної пропозиції чи робочої угоди не підписано, навіть не оголошено по телефону чи електронною поштою («Який у вас номер?» Він просто надрукований на вантажівці, але привіт... молодець, це як безлад.....
Рахунок-фактура 850 євро😱🤯🤯🤯_. (Зверніть увагу, що у мене є бізнес, де в ньому мій номер SIRET? Хіба тут не існує оплати за 45 днів?)
Щоб поміняти зчеплення на даному типі вантажівки, в умовах майстерні, яма + стіл гідравлічної коробки передач, потрібно 3 години.....4 години, якщо ранок понеділка після напружених вихідних..
(Де старе зчеплення, яке я помітив? стан?)
Я вимагаю пояснень цієї брехні...
Крім того, я особисто перевірив виконану роботу. Знявши інспекційне покриття, є підстави сумніватися в серйозності компанії. Платити 850 євро – ЦЕ (ФОТО) і навіть не почистити старе мастило (це сумлінно).... Є навіть привід задуматися, чи це справді було зроблено, і згадати магію засобу для очищення гальм.
У відповідні органи буде подано заяву...
Додаю фото цитати від спеціаліста Mercedes, щоб повернути речі до справедливої ціни... Думаю, не потрібно додавати другу, це однозначно...
З повагою
Пан Дженні, менеджер "Гострий ніж".
21 May 2024
Estelle
Проїхавши ще 10 км, нас спрямував до цього магазину "добрий місцевий самарянин"... і пригоди починаються 😩
Подзвонив в автомайстерню, бо нічого не чув. Вони сказали, що хочуть замінити зчеплення (яке ми поставили) на нашій вантажівці 914, у якій було все наше життя (рухом). Вони пообіцяли зробити ремонт швидко (не можуть надати цитату чи приблизну ціну, «я маю побачити вантажівку» (тому ми маємо справу зі «спеціалістом»; у нас немає вибору, оскільки ми не з цього регіону, нас направили за цією адресою).
Після цього дзвінка механік не знав, про який автомобіль я говорю!! На диво, я наполягав, і він нарешті зв’язав мене зі своїм керівником майстерні (який, очевидно, не любить розмовляти з жінками-механіками).
Він сказав мені, що в них бракує персоналу, і він більше не може дати мені час виконання. ремонт, знаючи, що він обіцяв зробити це протягом тижня, що було далеко не так!! Я знову запитав у нього ціну, і він пообіцяв повідомити нас протягом дня (він знову запитав у мене наш номер телефону, хоча він надрукований на всій вантажівці). Ще без цитати....
Наш «добрий самаритянин», відповідальний за повернення вантажівки до нас, гараж вимагав дивовижну оплату кредитною карткою, чи існує миттєвий переказ?
Повернувшись додому за 600 км, наш «добрий самарянин» тому «ТЕОРЕТИЧНО» розрахувався своєю кредиткою, яку ми поповнили за цю послугу.
До цього дня ми досі не отримали штампований паперовий рахунок-фактуру ОПЛАЧЕНО за допомогою кредитної картки або квитанцію для нашої бухгалтерії. Я зателефонував до автосервісу, оскільки я не чув від них, щоб замінити наше зчеплення (яке ми постачали) нашої вантажівки 914, у якій усе наше життя. (переїжджає), він пообіцяв зробити ремонт швидко, (не можу надати цитату чи приблизну ціну "я маю побачити вантажівку" (тому ми маємо справу зі "спеціалістом", в той же час немає вибору, ми не з регіону, нас направили за цією адресою)
Після цього дзвінка механік не знає, про який автомобіль я говорю!! На диво, я наполягаю, і він нарешті зв’язує мене зі своїм керівником майстерні (який, очевидно, не любить спілкування з жінками-механіками)
Він каже мені, що в них бракує персоналу, і вони більше не можуть дати мені час на ремонт, знаючи, що він пообіцяв зробити це протягом тижня, що було далеко не так!! Я знову запитую його про ціну, він обіцяє тримати нас у курсі протягом дня (він знову запитує у мене наш номер телефону, хоча він надрукований на всій вантажівці). Все ще немає цитати, третя сторона відповідальна за повернення вантажівки до нас, гараж вимагав несподівано оплату кредитною карткою, тож наш клерк «ТЕОРЕТИЧНО» заплатив своєю кредитною карткою, яку ми поповнили. До цього дня ми так і не отримали ні паперовий рахунок-фактуру з оплатою кредитною карткою, ні квитанцію від нашого «доброго самарянина».
Радісне місиво, що пахне паленим маслом...
Просто кажу.
Я не знаю про вас, але окрім того, що ми стягуємо вдвічі більше, ніж деінде, блокуємо робочий інструмент мого чоловіка на два тижні (який не просить компенсацію за дні), цю справу з неотриманим рахунком-фактурою, цього «провіденціального клерка-рятувальника», відомого компанії, я вважаю, що це зчеплення тхне сіркою!!!
... враховуючи вартість роботи в інших авторитетних і місцевих магазинах між 350-450 євро порівняно з 850 євро (ми надали частину), цей брак прозорості тощо, ми відчуваємо, що нас рекетують і обманюють у правилах...
13 October 2025
Sebastien Verite
Супер зручний гараж і хороший ремонт
24 May 2024
Stéphanie Rollin
Дуже професійна та доступна команда. Швидка робота з великою добротою. Одним словом, професіонали, які мають почуття сервісу! Рекомендувати без вагань. ДЯКУЮ!
8 June 2024
Guiome Pouzet
Чудовий гараж, як для Point S так і для Renault Trucks.
Динамічна та дружня команда, готова прийти на допомогу