Новини

ЕВОЛЮЦІЯ ВАНТАЖІВОК RENAULT TRUCKS 2021

7min
tck-evolution-2021-2

У 2021 році Renault Trucks модернізує свої серії T, T High, C та K, істотно поліпшуючи комфорт водіння, комфорт на борту, безпеку і продуктивність. Це найважливіша еволюція з моменту повного оновлення модельного ряду виробника в 2013 році.

Сміливіший зовнішній вигляд

У 2021 році Renault Trucks змінить зовнішній вигляд своїх вантажних автомобілів, віддавши перевагу більш сміливішому стилю, особливо в тому, що стосується фар, які були зменшені в розмірі, щоб збільшити забарвлену поверхню нижньої частини кузова. Нова решітка завершує більш сучасний і витончений дизайн Renault Trucks 2021 року.

Підвищений комфорт на борту і під час водіння

Нова регульована рульова колонка 

Вантажівки оснащені новою регульованою рульовою колонкою. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, або особистих уподобань.

Колонка регулюється за допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, так і нахил керма. Регулювання обома руками на кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажного автомобіля проводить за кермом у середньому дев’ять годин на день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві. Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку для повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий текстиль, розрахований на те, щоб кожен день витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Також як опція пропонується шкіряна версія.

Збільшена ємність для зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення для зберігання.

Renault Trucks додала тримач для планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності для водія, забезпечуючи доступ до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх через два роз’єми USB-C. Також був доданий новий ящик для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають два місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна зона

Вантажівка – це не лише робочий інструмент водія, це також місце, де він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. Для зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця «Serenity» на 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрацник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

Для додаткової зручності в спальній зоні також додано два роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності для водія під час відпочинку.

Нарешті, для покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal для постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

Підвищена безпека для водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки для водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче до природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний час, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела до 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

Додаткові світлодіодні фари також були розміщені на внутрішній стороні дверей для освітлення порогу дверей для підвищення безпеки водія під час входу та виходу з вантажівки вночі.

Для оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху також доступний ряд опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний замок), камери та датчики присутності, а також оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коли водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс для зупинки вантажівки.

Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

По-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок для поліпшення повітряного потоку.

По-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією для подальшого зниження витрат палива. Йдеться про нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (на вибір) режимами руху. «Eco on» (Увімкнення Еко) – це режим за замовчуванням, який оптимізує витрати палива за рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як «Eco off» (Вимкнення Еко) дозволяє водіям змінювати режим руху. Індикатор надає водіям інформацію в режимі реального часу про їхній стиль водіння; чим більша кількість листків індикатора, тим економічніше керування автомобілем.

Нова функція «Pulse and Glide» (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/год).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними на ринку з точки зору економії палива.

Більше послуг для безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів до майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів до майстерні та оптимізує графік щодо візитів.

Розширені інтервали заміни масла до 150 000 км

Залежно від використання та пробігу, інтервали заміни масла для вантажних автомобілів, оснащених 13-літровими двигунами Євро 6, можуть бути збільшені до 150 000 км або 18 місяців, що призведе до зниження витрат на технічне обслуговування за контрактом, оптимізованих графіків технічного обслуговування з меншою кількістю зупинок та додаткової економії палива.

Set canonical URL
Off