Розповідь

ДИЗАЙН

A designer working on a concept truck design

ДИЗАЙН, СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЕКОНОМІЇ ПАЛИВА

Renault Trucks передбачає майбутнє, розділяючи з усіма своїми клієнтами концепцію сміливого авангардного дизайну та надаючи в їх розпорядження усі найсучасніші технічні нововведення.

В рамках міжнародного салону IAA, що відбувся у вересні 2012 р. у Ганновері,  компанія Renault Trucks презентувала свою промислову розробку на базі магістральної вантажівки,  кожна деталь якого забезпечує економію палива. У цьому автомобілі, який став довгостроковим об’єктом конструкторських розробок в області економії палива, ідеально поєдналися благородні матеріали, посилені аеродинамічні характеристики та інноваційні технології.

“Робота навколо CX/03 – це розробка промислової конструкції, а не пошуки стилю”, – зазначає Ерве Бертран, директор з дизайну компанії Renault Trucks. Цей автомобіль віднесено до лінії попередніх робіт та конструкторського пошуку в області Optifuel Lab. “Він призначений для втілення самої ідеї компанії Renault Trucks економії палива, – пояснює Ерве Бертран, – та її наслідування у довгострокових майбутніх пошуках.” Саме тому кожен елемент автомобіля виконує свою функцію, зумовлену відповідними аеродинамічними характеристиками та високою ефективністю.

СТИЛЬ РОБОТИ RENAULT TRUCKS -  ВРАХУВАННЯ У КОНЦЕПЦІЇ ВАНТАЖІВОК УСІХ МАЙБУТНІХ ПОБАЖАНЬ КЛІЄНТІВ

Міць і виразність ліній, динамізм форм, сила та індивідуальність, експресивний стиль - дизайн гами Renault Trucks дає кожному автомобілю свій виразний характер. Відмінний зовнішній вигляд забезпечує успіх Renault Trucks на усіх континентах.

 

СТВОРИТИ ДИЗАЙН - ЦЕ СПРОЕКТУВАТИ МАЙБУТНІ ПОБАЖАННЯ ТА СМАКИ СВОЇХ КЛІЄНТІВ

Створювати вантажні автомобілі майбутнього - це завдання, що передбачає тісне співробітництво між дизайнерами, інженерами та виробництвом. Від ескізів до пілотного проекту, численні креслення дизайнерів Рено Тракс проходять ретельний відбір в рамках вибору нових концепцій автомобіля Мова не йде про те, щоб просто малювати футуристичні вантажівки, а ретельно опрацювати зовнішнє та внутрішнє виконання, спрямованість концепції, виконання елементів, що відкриваються (дверей, скла, люків, що піднімаються та опускаються …), а також інших частин автомобіля, з огляду на технічні аспекти і новинки, які й створять майбутню цінність модернізованого вантажного автомобіля.

Renault Trucks Design

 

 

 

ЛЕГЕНДАРНИЙ РОМБ

Renault Trucks Logo on a concept truck

Найважливіший чинник іміджу - дизайн - являє собою головний елемент ідентифікації кожного автомобіля Renault Trucks; стиль вантажівок, який відображає, з одного боку, їх призначення, з іншого боку - вносить істотний вклад у створення іміджу наших клієнтів. Символом компанії є ромб - емблема якості, синонім творчих здібностей французької марки в усьому світі. Логотип Renault Trucks тісно пов’язаний із цінностями, що сповідує компанія: «Дизайн, який говорить про нововведення, теплоту та ефективність».

 

Renault Trucks Radiance concept truck

RADIANCE

Renault Trucks’ Dream Truck

Capitalising on the cultural heritage of the brand and its three core values of innovation, efficiency and care, the Marketing and Product teams of Renault Trucks have designed the ideal tractor.

Renault Trucks Hybris concept truck

HYBRYS

Renault Trucks presents Hybrys: an innovative, urban, hybrid technology concept vehicle

With its futuristic design, Hybrys is an expression of Renault Trucks’ vision of future urban transport. It is also a progressive step towards the inclusion of hybrid technologies in its products already on the market, offering alternative solutions to diesel.

In its product range, targeting local authorities and highways agencies, Renault Trucks offers a unique range of engines and alternative energy solutions : bio-diesel, natural gas, diesel / electric bi-modal and wholly electric. 

Set canonical URL
Off