Відгук

Feldschlösschen : З 2013 РОКУ НАШІ ЕЛЕКТРИЧНІ ВАНТАЖІВКИ ДАЮТЬ НАМ КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ

#JoinTheGoodMove

Дистрибуція

Електричний транспорт

4min
Renault Trucks D Z.E. Carlsberg

Томас Штальдер є віце-президентом з поставок для клієнтів дочірньої компанії Carlsberg Group - Feldschlösschen, найбільшої пивоварні та постачальника напоїв в Швейцарії. У своєму інтерв'ю він підкреслює стратегічний внесок електровантажівок в вуглецево-нейтральну логістику.

Renault Trucks D ZE Illustration Carlsberg Feldschlösschen

 

Чи не могли б Ви описати Вашу компанію і її ринок?

Заснована в 1876 році Теофілом Ронігером і Матіасом Вютріхом, компанія Feldschlösschen вже більше 120 років є лідером ринку в Швейцарії. У компанії працює 1 200 співробітників у 21 філії по всій Швейцарії. Ми варимо пиво в двох виробничих центрах: Райнфельден і Сьон. Ми виробляємо безалкогольні напої і бутильовану мінеральну воду в Резюнсе. Ринок пива в Швейцарії стабільний, але кількість пивоварних заводів постійно зростає. У нас найбільша кількість броварень на душу населення в світі. Таким чином, ринок є високо конкурентним.

Ваша компанія прагне до захисту навколишнього середовища. Які її основні досягнення в цій галузі?

В рамках нашої програми "Разом до нуля" ми поставили амбітні цілі в чотирьох ключових областях: вуглецевий слід, витрати води, відповідальне питво і нещасні випадки на виробництві. Що стосується вуглецевого сліду, то за останній рік ми збільшили частку самовідновлюваної енергії з 50% до 66%. Це стало можливим завдяки використанню біогазу на наших власних підприємствах, а також використання спирту від виробництва безалкогольного пива, який ми використовуємо для виробництва тепла.

Чим Ви особливо пишаєтеся у зв'язку з Вашим професійною і особистою участю в захисті навколишнього середовища?

Пиво - це натуральний продукт. Ми отримуємо нашу сировину безпосередньо з природних джерел і, отже, завжди були тісно пов'язані з навколишнім середовищем. Захист навколишнього середовища є для нас головною темою на протязі декількох десятиліть. Ми поставили перед собою чіткі цілі, підписали Паризьку угоду по клімату і плануємо до 2030 року стати вуглецево-нейтральним виробництвом. Ми визначили безліч заходів, які допоможуть нам знизити наше вплив на навколишнє середовище до нуля завдяки нашим власним зусиллям.

Я пишаюся тим, що ми зробили ще один важливий крок на шляху до вуглецево-нейтральної логістики, придбавши електричні вантажівки. Ми готувалися до цього кроку протягом декількох років. Ще в 2008 році ми представили перший парк електромобілів для доставки вантажів клієнтам. Ми постійно використовуємо залізницю як частину нашої логістичної мережі. Але я також пишаюся часткою виробництва відновлюваної енергії в нашому власному бізнесі, яка зараз досягла 66%, частково за рахунок використання спирту з безалкогольного пива.

Я також особисто прагну максимально скоротити свій CO2-слід. Я живу енергоефективно, не використовуючи викопне паливо, виробляю електроенергію у власному будинку в якості самозабезпечення, а для коротких поїздок ми використовуємо електромобіль, який працює на електроенергії, що виробляється нашим будинком.

Яку роль відіграють електровантажівки в політиці безвуглецевої доставки Carlsberg Group та Feldschlösschen? Електровантажівки вносять великий внесок в досягнення нашої мети - вуглецево-нейтральної логістики, що є важливою частиною нашого плану. Ми використовуємо залізничний транспорт для найдовших поставок, а електровантажівки - для більш коротких. Ми прийняли цю політику кілька років тому і послідовно працювали над її досягненням. У нас є бачення вуглецево-нейтральної логістики, і ми почали цей шлях дуже рано, запровадивши електричні вантажівки. Перші 18-тонні вантажівки з'явилися в Швейцарії вже у 2013 році. Ми провели безліч випробувань, а Швейцарський федеральний технологічний інститут (ETH) в Цюріху провів для нас дослідження і надав екологічний та економічний аналіз. У нас за плечима значний досвід, і ми хочемо використати його для подальшого прогресу в області електромобільності.

Чому Ви вирішили придбати 20 електричних вантажівок D Wide Z.E. у Renault Trucks?

Після тестування перших 18-тонних електровантажівок у 2013 році і аналізу нашого досвіду ми прийняли рішення про перехід на електромобілі більше п'яти років тому. При розмові з Renault Trucks ми швидко зрозуміли, що з ними у нас є всі можливості, і наші плани перейти на електровантажівки якомога швидше знайшли розуміння. Ми дуже тісно співпрацюємо з Renault Trucks і ведемо відкриті і конструктивні дискусії, що переконало нас в тому, що вони є правильним партнером. Крім того, фінансове рішення, запропоноване Renault Trucks Financial Services, допомогло нам прийняти рішення і підписати контракт на 20 вантажівок D Wide Z.E. ".

Чи допомагають Вам електровантажівки досягти конкурентної переваги?

Оскільки питання екології стають все більш важливими для споживача, використання цієї технології, безумовно, є перевагою. Таким чином ми можемо показати клієнтам, що наші цілі не просто абстрактні на папері, а реально реалізувати. Але наші амбіції сягають корінням в далеке минуле. Наше прагнення бути вуглецево-нейтральним існувало задовго до демонстрації збереження клімату. Як бізнес, ми переконані, що повинні усвідомлювати свою відповідальність перед майбутніми поколіннями і робити все можливе, щоб залишити після себе неушкоджене навколишнє середовище.

 

Чи компенсуються додаткові витрати на електричні вантажівки економічними перевагами для Вашої компанії?

Очевидно, що ми провели економічну оцінку електровантажівок. Незважаючи ні на що, ми повинні бути готові інвестувати в нові технології, навіть якщо спочатку вони не є більш економічними, ніж вантажівки, що працюють на викопному паливі. У довгостроковій перспективі це правильний крок.

 

Що означає електричний парк з точки зору організації доставки?

Наші водії повинні звикнути до електричних вантажівок, але вони пишаються тим, що керують ними, і раді, що компанія Feldschlösschen грає роль першопрохідника в цій області, і що вони є її частиною. Крім того, що водії повинні бути навчені з самого початку, нічого не змінилося. Ми як і раніше щодня доставляємо вантажі нашим клієнтам, як це було завжди.

 

Які переваги Ви очікуєте від своїх інвестицій?

Ми досягнемо наших цілей щодо викидів CO2. І що ми отримаємо більше досвіду роботи з цією новою технологією.

 

Яким Ви бачите майбутнє логістики і електромобільності?

Комбіновані моделі залізнично-електромобільного транспорту, такі як ми розробили зараз, можуть стати моделлю для інших підприємств в майбутньому.

Set canonical URL
Off