Розповідь

МОЯ МЕТА - ЩОБ ЕЛЕКТРОВАНТАЖІВКИ БУЛИ В КОЖНОМУ МІСТІ!

Електричний транспорт

Екологічно чисті рішення

5min
7 KEY POINTS TO CONSIDER WHEN SWITCHING TO ELECTRIC TRUCKS

Я винаходжу вантажівки завтрашнього дня

Філіп Ле Бруск є інженером електромобільних систем в компанії Renault Trucks. Він працює над міськими електричними і гібридними вантажівками протягом 13 років.

Це Тулуза, холодний морозний ранок у лютому 2003 року, і я студент, що вивчає електроніку. Як і кожен день, і не дивлячись на те, що мої вікна закриті, я прокидаюся від шуму вантажного автомобіля під вікнами моєї студентської кімнати. З всім цим галасом, який робила вантажівка, мені, звичайно, не потрібен був будильник ... тихий двигун в ті дні чувся дуже рідко. Але що, якщо б у нас сталася електрична революція? Одного разу я б винайшов безшумну вантажівку ...

Сьогодні я вже майже на місці. Міська електровантажівка є прекрасним екологічним, економічним і соціальним рішенням.

Electric trucks design Renault Trucks
 
Обмеження викидів CO2 - це реальна проблема для важких вантажівок

Останні 13 років я працюю в конструкторському бюро групи компаній AB Volvo в якості інженера електромобільних систем, і весь цей час я намагався використовувати свої навички в галузі електроніки для розробки більш раціональних рішень. Транспорт, який менше забруднює навколишнє середовище, який споживає менше енергії і сумісний з поновлюваними джерелами енергії, є для мене пріоритетом і особистою метою! Це пов'язано з тим, що на місцевому рівні, оскільки все більше і більше людей живуть в містах, зараз необхідно скоротити викиди оксидів азоту (NOx) і дрібних частинок. І для нас не менш важливо скоротити викиди CO2 в усьому світі. Але обмеження шумового забруднення і підвищення комфорту для комерційних транспортних засобів також є важливими цілями для суспільства.

Одна з речей, якою я найбільше пишаюся у своїй роботі - це те, що після десяти років зусиль, інвестицій в мільйонах євро і багатьох покинутих прототипів, електричні вантажівки Renault Trucks в даний час знаходяться в серійному виробництві. Цієї весни наш завод в Блейнвіль почав серійне виробництво цих 16-26-тоннажних вантажівок зі щоденною дальністю від 125 до 250 миль. Вони ідеально підходять для використання в міських і приміських зонах, особливо для вивозу сміття або рефрижераторних перевезень. При довжині до 12 метрів, вони мають набагато більшу присутність, ніж 3,5-метрові фургони, які Ви зазвичай бачите по місту. Це знаменує собою справжній прорив в технології, яка оптимізує енергію, необхідну для перевезення однієї метричної тонни товарів в міському середовищі. Кінцевою метою є досягнення кращого енергетичного балансу.

 

Електровантажівки, які відновлюють 25% енергії гальмування для зарядки своїх акумуляторів.

 

Багато інновації сприяли запуску у виробництво цієї нової моделі електровантажівки. Напевно, найголовніше - це технологія літій-іонних акумуляторів, яка зараз досягла небувалого рівня зрілості. Наприклад, тепер ці системи можуть адаптуватися до екстремальних температур нижче -15 ° C і вище 40 ° C за допомогою інноваційної системи, яка "пробуджує" акумулятори вантажівки. Величезний прогрес досягнутий і в гальмівних системах: 25% енергії гальмування тепер рекуперується! Суть в тому, що сьогоднішня електровантажівка є чистим концентратом новітніх технологій.

Але при цьому він дуже простий у використанні. Дві педалі замість трьох, менше кнопок і перемикачів, ніж у дизельного вантажного автомобіля, ергономічний дизайн, безшумний, нульова вібрація ... всі водії, які пробували ці вантажівки, були приємно здивовані. У мене немає ніяких сумнівів в тому, що міська вантажівка майбутнього буде електричною, я впевнений в цьому!

Зараз, в 2020 році, моя студентська мрія практично стала реальністю ... безвуглецевого транспорту тепер все більше в наших містах, і це може бути тільки на користь планеті ".

Досьє

Філіп Ле Бруск (37) є інженером електромобільних систем. Останні 13 років він працює в конструкторському бюро Volvo Group в компанії Renault Trucks. Він сприяв розробці понад 20 прототипів електричних і гібридних вантажівок, а також подачі 10 патентів. Він живе в Ліоні і переконаний, що електроніка може внести великий внесок у більш стійкі та екологічно чисті рішення для міського транспорту завтрашнього дня. До такої міри, що він зробив це своєю професією та особистою амбіцією.

Philippe le Brusq