Share

Відгук

RENAULT TRUCKS СЕРІЯ T - ШОТЛАНДІЯ - EM&T RAPSON

Магістральні перевезення

4min
RENAULT TRUCKS T - SCOTLAND - EM&T RAPSON

CКомфортабельність, паливна економічність та надійність. Нам відомо, які високі ходові якості мають вантажівки Renault Trucks серії T на звичайних шляхах. В той же час, ці вантажівки демонструють не менш високі якості і в умовах бездоріжжя, на складних ділянках місцевості та нерівному рельєфі Шотландського нагір’я.

КОМПАНІЯ EM&T RAPSON

РІК ЗАСНУВАННЯ: 1901.

КРАЇНА РОБОТИ: Шотландія, Сполучене Королівство.

СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ: вантажоперевезення, надання допомоги при аваріях та несправностях і ремонт, спеціалізація: лісозаготівельна промисловість.

КІЛЬКІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ: 8

КІЛЬКІСТЬ ВАНТАЖІВОК В АВТОПАРКУ: 5

КІЛЬКІСТЬ КІЛОМЕТРІВ, яку проїжджають за рік автомобілі компанії: 500 000

RENAULT TRUCKS T - SCOTLAND - EM&T RAPSON

Розташоване на півночі Шотландії нагір’я протягнулось від Атлантичного океану на заході до Північного моря на сході. Місцевість між цими узбережжями вкрита пагорбами та горами, завдяки чому регіон і отримав свою назву. Оскільки цей район знаходиться у відносній близькості до Північного полярного кола, там бувають дуже суворі зими з частими снігопадами, що починаються з кінця вересня.

Транспортна компанія EM&T Rapson знаходиться у Хелмсдейлі, селищі на східному узбережжі округу Сатерленд. Рік тому Томмі Репсон та його партнери придбали 44-тонну вантажівку Renault Trucks T 520. «Нам був потрібен витривалий тапотужний автомобіль, що здатен пересуватись по усім типам рельєфу за складних погодних умов». У Шотландському нагір’ї, гористому районі із великою кількістю озер, швидкість руху автомобіля визначають, в першу чергу, географічні особливості.

Тут можна забути про прямі та вільні дороги та слід пристосовуватись до невисоких швидкостей, обхідних маршрутів і вигинів на односмужних дорогах із спеціальними карманами, де два автомобілі можуть роз’їхатись один з одним. 

 

 
ВИТРИВАЛА ТА ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНА ВАНТАЖІВКА

EM&T Rapson – компанія, що займаєтьсянаданням допомоги при аваріях та несправностях і ремонтом та спеціалізується на лісозаготівельній промисловості. «Ми розпочали наш бізнес кілька років тому; у нас було п’ять автомобілів, які перевозили деревину в різні точки нашого регіону», - пояснює Томмі Репсон. «Ми маємо багатопрофільний автомобільний парк, що дає нам можливість дотримуватись різноманітних умов та правил у галузі перевезень деревини. При цьому, деякі наші автомобілі краще пристосовані до вузьких доріг, якими не можуть користуватись гусеничні транспортні засоби».

Рік тому, коли Томмі Репсон підшукував новий автомобіль для перевезень деревини, він почув про лінійку вантажівок Renault Trucks.

«Гарна репутація і автомобіля, і його виробника, а також те, що в Інвернессі знаходиться дилер, який може надавати нам ефективну підтримку, переконали нас придбати Renault Trucks серії T». І незважаючи на важкі умови, у яких працюють ці вантажівки, їх робота є черговим підтвердженням їхньої економічної вигідності з точки зору споживання пального. «Цей автомобіль дозволяє нам зекономити дуже багато пального. Одного дня, він пройшов по тому ж маршруту, що й інша машина, але при цьому витратив на 50 л. дизельного пального менше, перевізши шість вантажів!»

ТОЧКА ЗОРУ ВОДІЯ
RENAULT TRUCKS T - SCOTLAND - EM&T RAPSON

Скотт Міддлтон, водій Renault Trucks серії T.

«Я ночую в вантажівці Renault Trucks серії T чотири ночі на тиждень, і я завжди сплю дуже добре, незважаючи на пору року. Сидіння також дуже зручні, вони вентилюються влітку та підігріваються взимку. Залазити до кабіни та вилазити з неї легше, завдяки двом східцям, поручнірозташовані правильно, і коли мені треба забратись на майданчик за кабіною та працювати з підйомним краном, все це також дуже легко зробити. Renault Trucks серії T – відмінний робочий інструмент, який викликає відчуття сили та витривалості. Ця машина надійна та безпечна, і ї ї можна упевнено вести по найскладнішим дорогам, незважаючи на погодні умови (сніг або ожеледицю). Коли я використовую регулятор швидкості і легкова машина рушає вперед мене, моя вантажівка автоматично сигналізує про небезпечну дистанцію. Я не проміняв би цю вантажівку ні на що інше у світі!»

БЕЗВІДМОВНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ

35-річний Скотт Міддлтон водить вантажівку Renault Trucks серії T. Для нього це неначе друга домівка.

«За рік я проїжджаю від 100.000 до 120.000 км, з них від 30% до 40% по бездоріжжю, а решту – по дорогам з гудроновим покриттям».

Робочий день Скотта починається о 6-й годині ранку. Він відправляється до лісу з підйомним краном та завантажує 25 тонн на свій причіп.

«Тоді я іду до місцевої лісопильні чи шрединг-установки. Я розвантажуюсь на фабриках чи в портах, а тоді їду до лісу за новим вантажем. Кожен день я здійснюю дві чи три поїздки в обидва боки». Скотт не боїться використовувати епітети найвищого ступеня, коли каже, що «ця вантажівка – неймовірна машина».

RENAULT TRUCKS T - SCOTLAND - EM&T RAPSON

 

Він додає: «Я можу водити її довше,  покривати більшу відстань та витрачати менше пального, ніж на моєму попередньому автомобілі. Ця вантажівка ніколи не розчаровувала мене на дорозі чи на бездоріжжі – на довгих та складних підйомах, на брудному ґрунті та за будь-яких погодних умов. Коли автомобіль завантажений, я повинен на всі 100% використовувати його можливості, якщо я їду деякими небезпечними маршрутами».

В той же час, Renault Trucks серії T ніколи не підводила його. «Ми лише проводимо звичайні щомісячні перевірки, і цього достатньо», – додає Томмі Репсон. Ще однією суттєвою перевагою є комфортність кабіни. «Для нас дуже важливо, щоб водії були задоволені своїми автомобілями. Ця вантажівка довела свою економічну вигоду, завдяки низьким витратам пального та повній відсутності простоїв через несправності».