Відгук

TRANSPORTS HOUTCH: НАШІ ВАНТАЖІВКИ ПРАЦЮЮТЬ НА ПРИРОДНОМУ ГАЗІ

Екологічно чисті рішення

3min
Renault Trucks D CNG Houtch

Разом зі своїм братом Х'югом Ален Хоутч управляє компанією Transport Houtch, яка була засновага в 1965 році. Сьогодні 21 з 200 вантажівок, які експлуатуються цим сімейним підприємством, є "зеленими" вантажівками. Точніше, це моделі Renault Trucks D Wide, які працюють на стиснутому природному газі і біогазі. Ось розповідь самого Алена.

пам’ятаю все хвилювання літа 2015 року. На нашій базі в Френуа-ле-Гран в департаменті Ена у Франції наша компанія вже кілька років займалася власним енергетичним переходом, і ми вже підписали хартію транспортної галузі щодо викидів CO2 .. Разом з моїм братом Х'югом, який разом зі мною керує сімейним бізнесом, який нараховує 400 співробітників, я прийняв рішення використовувати екологічно відповідальний підхід до чистої і сталої мобільності. Так давайте ж привітаємо "зелені" вантажівки!

З чисто практичної точки зору, ми шукали альтернативу дизельному паливу для нашого парку з 200 вантажівок, 50 з яких мають вантажопідйомність від 3,5 до 19 тонн. У підсумку ми зупинили свій вибір на природному газі! Тому ми вирішили інвестувати в нові вантажівки, що використовують цей екологічно чистий альтернативний вид енергії, і побудувати власну цілодобову станцію швидкої заправки, щоб поширити інформацію про це. Вона відкрита весь день, щоб обслуговувати інші транспортні компанії в регіоні, а також приватних власників авто.

 

Природний газ: забезпечує вантажівкам запас ходу до 500 миль

Тому наступне питання було наступним: Які зелені вантажівки вибрати? Коли наш батько заснував компанію в 1965 році, у нього був один автомобіль і три клієнта. Він завжди був вірний Renault, і навіть сьогодні переважна більшість наших вантажівок мають діамантовий логотип на радіаторних решітках. Тому для нас було абсолютно природно звернутися до Renault Trucks з пропозицією постачати нам вантажні автомобілі, що працюють на стиснутому природному газі (CNG).

21 вантажівку Renault Trucks серії D Wide 320 к.с., яку ми придбали, було розроблено спеціально для нашої компанії і наших точних вимог, які полягають в доставці вантажів на відстань від 250 до 370 миль. У стандартній комплектації ці вантажівки перевозять дві стійки по чотири газові балони в кожній. Для нас компанія Renault Trucks додала ще два, щоб збільшити максимальний запас ходу з 250 до 500 миль. Ми тестували це рішення протягом трьох тижнів на прототипі вантажного автомобіля, заправляючись на власній заправній станції. Випробування пройшли успішно, і з тих пір у нас не було ніяких проблем. Renault Trucks піклується про технічне обслуговування, і ми повністю задоволені їх роботою, але з часом ми будемо самі займатися технічним обслуговуванням у власній майстерні на місці, щоб бути повністю незалежними".

Зниження викидів CO2 на 70%

Ще однією перевагою СПГ є те, що на відміну від зрідженого газу при заправці не потрібно використовувати засоби індивідуального захисту. Це так само просто, як і в випадку з дизельним паливом, і займає не більше п'ятнадцяти хвилин ... що дуже цінують наші водії! Що стосується механічних аспектів, то, крім привабливості нових вантажівок, наші водії особливо цінують низький рівень шуму і більш гнучку коробку передач Renault Trucks D Wide. Не варто забувати і про позитивний імідж природного газу: наші співробітники дуже пишаються "чистою їздою" і своїми "зеленими" вантажівками, а клієнти регулярно вітають нас.

Але в підсумку всі підрозділи компанії отримують вигоду від цього рішення, як з точки зору нашого іміджу, так і з точки зору корпоративної соціальної відповідальності. Екологічні вигоди величезні, оскільки вантажівки на СПГ викидають на 15% менше CO2, ніж еквівалентна дизельна версія, і до 70% менше, якщо вони використовують біогаз, отриманий в результаті метанізації сільськогосподарських відходів, на якому працюють наші вантажівки. В їх викидах також практично відсутні дрібні тверді частинки, що дає їм право на участь у програмі Crit'Air і необмежений доступ в центр Парижа або Лілля під час піку забруднення. І все це без запаху і вихлопного диму!

Що стосується експлуатаційних витрат, то в довгостроковій перспективі цей вид енергії, безумовно, вигідний, зокрема, завдяки низькій вартості біогазу, державним стимулам і підтримки місцевої влади. У підсумку я дуже задоволений вибором, який ми зробили, поки ми чекаємо збільшення дальності ходу електровантажівок, щоб ми могли протестувати і рішення для електромобільності. Але що б не трапилося, Transports Houtch завжди буде вибирати найбільш екологічний шлях вперед, і це те, чим ми дуже пишаємося.

Досьє

Ален Хоутч (56 років) є генеральним директором компанії Transports Houtch, створеної його батьком в 1965 році, яка сьогодні приносить 59 мільйонів євро річного доходу і налічує 400 співробітників в шести секторах бізнесу. Компанія має свою базу в Френуа-ле-Гран в регіоні Верхня Франція і пропонує транспортні послуги, логістику, дистрибуцію, упаковку і енергопостачання.

 

Set canonical URL
Off